snø_sokk Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 i vognkortet mitt står det at jeg har 100 kw. det tilsvarer jo 136 hk. men har ikke 2-literen 150 hk?
Haug530D Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 2 literen har 150 ja, men hva står "IT" for?
Amzoch Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 520i touring tenker jeg...diesel har vell 136hk
snø_sokk Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 jeg har bensin motor. it = i touring ja
Bonden Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Er det norsk solgt bil som ny du har ?,vet at det produseres biler med redusert effekt for andre land .
snø_sokk Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 bilen er tysk. kanskje det er derfor. men åssen kan jeg få ut resterende 14 hestene? det er vel samme motoren?
Bonden Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 På diesel bilene er det ulik programvare i styreenheten.Hvis dette er saken med din motor vil det vel kansje kunne kjøpes den riktige programvare fra bmw norge ,etter at man betaler den ekstra avgiften for økt effekt til statskassa.Regner med at svaret kansje ikke er hva du ønsket ?.(før du setter i gang noe bør det jo kontroleres nærmere at effekten virkelig er lavere).
snø_sokk Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 ja, jeg tenkte det. kan jo også bare være en feil i vognkortet? kjipt og måtte betale avgifter og greier for og få de ekstra hestene. den går bra nok for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå