Mexos Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Skal bytte motor og girkasse i 316'n min nå og har derfor en girkasse i god stand til salgs. Mener den skal passe alle 4-sylindrede E36?. Motoren jeg tar ut er også til salgs. Den har bra med ventilkakk, trolig pga. sliten kam så fungerer nok best som dele motor. Eventuelt bytte kam så skal den bli bra Den er i daglig drift nå så den fungerer absolutt Motor og girkasse har gått 201 000km. Ønsker helst å selge motoren komplett bare for å få den bort så trenger du no deler så kjøp hele motoren, ta det du trenger og spar eller kvitt deg med resten. Motoren går til høystbydende. Ledningsnett, coil, dynamo, startmotor, hjerne og alt slikt følger med motoren. Pris på girkasse er 2000kr el. bud. Delene står i Trondheim. Kan levere kassen fraktfritt på strekningen imellom trondheim og oslo. (Motoren må hentes i Trondheim) Girkasse og motor blir tatt ut helgen 14-16. september så er tilgjengelig fra og med da edit: Delene kommer fra en 92 modell, altså er det en m40 motor.
Mexos Skrevet September 12, 2007 Forfatter Skrevet September 12, 2007 bump Motor og girkasse blir plukket ut imorgen
AlXz Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Kan være intrisert i oljepumpe/styreenhet til denne... Mulig å kjøpe bare dette?? Vet du hvor mye dette veier/frakt kostnader?? Thx
Mexos Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Oljepumpa måtte jeg bruke selv Er det hjernen til motoren du tenker på? Den kunne jeg tenkt meg 600kr for. koster vel en 120kr å sende pluss eventuelt oppkrav.
AlXz Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Nei.., tenker på styreenhet til oljepumpa..., skal visst være en egen enhet til dette..
Mexos Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Nei.., tenker på styreenhet til oljepumpa..., skal visst være en egen enhet til dette.. Hm, dette må jeg skjekke opp Leste feil sist og, Er servopumpa og ikke oljepumpa jeg har brukt Skal se hva jeg finner. Har en kar som er interessert i hele motoren så må høre om han ønsker å ha med oljepumpa eller ikke også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå