Kurt Andre Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Er jo noe som heter" hver sin smak" også men Den var "spesiell" for å si det sånn ja. og langt ifra anonym. Er greit og ha hver sin smak, men det er og ødelegge en bil spør du meg. Er mange fine stylingkit og få tak i. Noe som ikke gjør så det ser ut som ett romskip eller noe! Men er som du sier, alle med hver sin smak, ellers hadde jo verden hvert kjedelig:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 synd det var en pen bil jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 gjennomført og pent går desverre ikke altid hånd i hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 ønska seg nok helst coupe han der tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 delene er jo kastet på plass... M-tech er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Synes den så ganske gjennomført og bra ut jeg MEN, det han har gjort med bagasjelokket trekker resten av bilen i dass. Ingen bmw-emblem og skiltet flytta ned ser jo mildt sagt helt forjævlig ut...Og wtf med bakdørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Men når det er sagt er jeg også imot slike øyelokk som her, i tillegg til at jeg personlig hadde valgt et annet bodykit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hadde sikkert sett mye bedre ut på en coupe.. Ja jøss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 det med bakluken er jo dritfeet! er mye penere når den er sveiset og skiltet flyttet! eneste minuset jeg er er fargen på kjerra! pluss at skal handtakene sveises igjen må han jo ta alle fire! ikke bare bakdørene:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Ja det er klart, liker du skyline, eller evo.. eller subaru eller noen hondaer eller noe asiatisk, kan du jo godt flytte skiltet ned og sveise igjen bakluka.. Men for min del liker jeg at skiltet står NØYAKTIG der det skal stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Syntes ikke bilen var så ille jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 jeg hater japsebiler! aldri hatt og aldri kommer til og ha!! er fint med igjensveiset bakluke! har hatt det på flere biler jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hehe jøss der dukka den bilen opp,har vært med og bygd denne bmw for noen år siden! Og da så den ikke helt sånn ut når den var ferdig.. Og kan love at det tok litt tid å bygge denne..! Er en sånn knapp man tryker på så spretter dørene opp bak og bak lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 omfg. han der må være blind... at han faktiskt kan bygge en så stygg bil uten å få vondt i sjela :S men men, hver sin smak, kjedelig hvis alle skulle lage pene biler, da hadde vi ikke hatt noen å le av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå