Pedi Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Hva er innpress på de 19"? Innpress foran: 20mm og innpress bak: 19mm
Pedi Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Har vært å tatt bilde av de 4 felgene, er ingen fotograf men her er nå de felgene.
Pedi Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Ingen som trenger noen råe felger?
Pedi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 prisantydning på 20" da? Felgene koster 22 lapper + moms + dekk, så de var ikke billige de heller. Sinnsykt stabile på vei, og er fine å kjøre med. Send meg et bud på PM, så kan vi kanskje diskutere litt?
Pedi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 6500,- takker for bud, men se gjerne mitt innlegg forrige side: Har bestemt meg nå, siden det er så mange forskjellige meninger om pris her. Jeg kunne helst tenkt meg 10 lapper for de, da jeg nettopp har kjøpt nye dekk til de, samt at dette på ingen måte er billige Rema-felger.... Har ikke lyst til at de skal gå på enda mere billigsalg enn de allerede er..
antiloop Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 6500,- takker for bud, men se gjerne mitt innlegg forrige side: Har bestemt meg nå, siden det er så mange forskjellige meninger om pris her. Jeg kunne helst tenkt meg 10 lapper for de, da jeg nettopp har kjøpt nye dekk til de, samt at dette på ingen måte er billige Rema-felger.... Har ikke lyst til at de skal gå på enda mere billigsalg enn de allerede er.. Jeg fikk et tilbud på slike til 22.000 tidligere i år (nye med dekk) så du bør nok få igjen minst 10 festblanketter for de..
Pedi Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 Ingen som vil gi 10 lapper for desse fete felgene?
Gunnar Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Synd det er feil dimensjon for 7ere.. selger du de (Breyton-felgene) uten dekk?
Rstockmann Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Går ut i fra at det er felgene som sto på gamlebilen min når jeg kjøpte den.. Kjøpte de vel hos Olav på Førde Auto du..? Subbet ikke i det hele tatt på min bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå