Stephan.s Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Du har PM. Pm er mottatt, men anser ikke det som et seriøst bud. Da kan jeg heller selge i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Kom med en absolutt minstepris da, så har vi noe og starte budene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Prisen jeg først tenkte meg står i første post. Det er jo noe å gå utifra det? Hvis du regner på hva du evt. vil få igjen av delepriser av denne bilen kan havne godt over 17000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 prøver litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Folkens, dette er billig altså! Jeg har selv tatt inn en 530 som jeg skal bruke som delebil for å bygge om min til manuell. Jeg har nå solgt deler for 14.000kr pluss at jeg får igjen 4000kr for hele bilen når den er ferdig plukket for deler. Jeg har også tatt girkassa, mellomaksling, svinghjul, pedaler og clutch selv, og enda tjent penger, så å kjøpe denne bilen til 15 er et røverkjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er lite med røvere her da, siden den ikke er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Syns ikke det er for ille selv. Men trenger/har ikke plass til å ha den da jeg vurderer ny bil. (den står forøvrig lagret inne, og ikke ute ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t580 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 er denne bilen fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Er nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 jabbadabbadooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Merkelig at ingen kjøper.. Hiv på prøveskilt, artig lekebil på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 ÆÆÆHH! Parter bilen NÅ! Jeg har sagt det før og sier det igjen, delebil! tror du kan tjene mer på det. Blir litt ork, men det klarer du. Dog, hadde denne vært i bodø eller no, hadde jeg kjøpt hele sjiten for 15k. Det er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg