Stephan.s Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 en m50b25 koster jo 8-10.000 med kasse, men det er kanskje fordi de er så populære?? Er dette en m60b35 motor? Nei, er m60b30. 3liter V8 som kom i e32/e34 (kanskje også e38 uten å si for sikkert). 218Hk ut ifra fabrikk. Populariteten til m50b25 kommer vel av at "alle" bygger om sine b20 til b25 om dagen. Populær ungdomssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 ok. Ja, jeg har planer selv, fra 318 til 3XX:) b25 er det mest aktuelle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 bzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Så bilen er i kjørbar stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Har du fått sjekket den girkassa, er det oljemangel, eller er den defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Så bilen er i kjørbar stand? Kan kjøres, men er ikke annbefalt. Er som sagt noe med kassa, så uansett hva det måtte være, så blir det i allefall ikke bedre av å kjøre den. Har du fått sjekket den girkassa, er det oljemangel, eller er den defekt? Nei, har hatt en del å gjøre, så bilen har bare stått rolig siden jeg kjøpte den. Har ikke vært rørt, foruten startet og flyttet på 1 gang. Men han jeg kjøpte den av påstod konverterproblemer. Men de jeg har snakka med sier at oljemangel er den høyst trolige feilen. Det kommer en dunst av "svidd reim" lukt når bilen har blitt startet opp. Jeg kan få sjekket det ut hvis dette er vitalt for om bilen blir av interesse eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg