Fliid Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Hvor fåes dette glidemiddelet som etter 30 min er lim å foringen sitter dermed som støpt? Er snakk om disse ; http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 55_big.jpg Står i Haynes at dette skal brukes.. Fåes dette f.eks hos Motortechnic?
ØyvindB Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Disse foringene sitter som støpt i festet sitt uansett, så her trenger du ingen smøring. Monteres med presse. Alternativt fryseboks og stekepanne. Utfordringen kan være å få bærearmen inn i disse, her trenger du heller ikke lime, da den ikke kan komme ut av foringen uansett (bærearmen er festet i indre bærekule). Jeg har noen ganger brukt Zalo når jeg ikke har klart å presse inn bærearmen på enkelt vis.
Fliid Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Disse foringene sitter som støpt i festet sitt uansett, så her trenger du ingen smøring. Monteres med presse. Alternativt fryseboks og stekepanne. Utfordringen kan være å få bærearmen inn i disse, her trenger du heller ikke lime, da den ikke kan komme ut av foringen uansett (bærearmen er festet i indre bærekule). Jeg har noen ganger brukt Zalo når jeg ikke har klart å presse inn bærearmen på enkelt vis. Trekloss å slegge fungerte fint det og. Var bærearmen jeg tenkte på, foringen skal som du sier presses på bærearmen.. Haynes bruker dette glidemiddelet på bærearmen så den lettere sklir inn i foringen å dermed limer det seg selv 30 min etterpå. Men om det går ann å sløyfe det limet uten at det gir problemer så gjør jeg det.
NastyasS Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 haha, tenk å ta feil når du skal ha litt romance me kjerringa hehhe
Bushnell Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 på e36 min panka jeg inni foringa med hammer, det var ikke så lurt for den holdt i 3 uker før den var på god tur ut igjen så denne gangen skal jeg prøve å presse inn foringa i stedet
Fliid Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 på e36 min panka jeg inni foringa med hammer, det var ikke så lurt for den holdt i 3 uker før den var på god tur ut igjen så denne gangen skal jeg prøve å presse inn foringa i stedet Hmm, får håpe de sitter lenger på min.. Virka som de satt bjønn fast begge 2..
Yngvejos Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Smør med wd40, 5-56 eller zalo. Det viktigste er at det er et stoff som forsvinner. Når stoffet er borte, vil det sitte godt. Gummi mot metall som står i spenn glir ikke fra hverandre.
ØyvindB Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Trekloss å slegge fungerte fint det og. Det forutsetter selvfølgelig at du bruker rikelig med sleggefett.
Fliid Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Ringte BMW i dag, de brukte silikonspray på bærearmen. Så vet man det
vroomvroom Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 hehe du kan jo sjekke glidemiddel siden Neida...sorry men synes det var en morsom vits Sorry of offtopic hehe
KKise Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Jeg brukte glidemiddel som man bruker for å montere dekk når jeg bytta bærebru foringer bak på E34 min hvertfall, det blei lim etter montering og funka fjell, sitter som støpt enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå