520_Kristiansen Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Ja, da har jeg kjøpt meg bil da -BMW 520 E34 -150 HK rekkesekser -Manuell kasse på 5 gir -Har flytta seg godt over 200.000 Km -18" alu felger -El. just.speil -El. vinduer x 2 -Fjernst./Sentrallås -Kurve/tåkelys -Soltak Ting som er gjort: -Sport filter -Simons endestuss og lydpotte bak -Senk Ting som skal gjøres: -Nye dekk hele veien rundt ettersom de som står på er nedslitt -Effekt anlegg -Fjærning av synlig rust -Hvite blink -Div BMW detaljer -Nye seter -Muligens bytte motor, men det blir lenge til -Musikk anlegg -BMW navkopp på felgene -Sote ruter Bilen har jeg enda ikke fått hjem ettersom nåværende eier(som da ikke er meg) skulle fikse frontruta før jeg øvertar den.. Det er nemlig en sprekk i den Håper lissom å overta den til uka da.. Sånn at jeg har noe å kjøre med til rudskogen Bilen har også små lakkskader som jeg skal prøve å utbedre.. Bilder fra annonsen: Bilder av bilen som jeg har tatt: Håper på posetive tilbakemeldinger
Vegar br. Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 kjempefin bil =) er den senket? skal kjøpe meg 17 eller 18 selv snart, og håper jeg ikke trenger å senke for at det skal se bra ut. Edit: så at du skrev: -senk min feil =)
520_Kristiansen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 vegs_e34 skrev: kjempefin bil =) er den senket? skal kjøpe meg 17 eller 18 selv snart, og håper jeg ikke trenger å senke for at det skal se bra ut.Edit: så at du skrev: -senk min feil =) Ja bilen er senka Den er senka 40 foran og 30 bak var det vel Den ble senka nede i Tyskland, så jeg vet ikke så mye om den senken egentlig Den er jo ganske lav nå da.. Med 5 folk i bilen subber bakdekke Så trur ikke det gjør så mye å ikke senke den.. Men vis du skal senke den kan du ikke ha bredere enn 265 bak for da subber det garantert!! Dekkdimensjoner på bilen: Foran: 235/40/18 Bak: 265/35/18
520_Kristiansen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 vegs_e34 skrev: kjempefin bil =) er den senket? skal kjøpe meg 17 eller 18 selv snart, og håper jeg ikke trenger å senke for at det skal se bra ut.Edit: så at du skrev: -senk min feil =) Tusen takk.. Ja bilen er senka Den er senka 40 foran og 30 bak var det vel Den ble senka nede i Tyskland, så jeg vet ikke så mye om den senken egentlig Den er jo ganske lav nå da.. Med 5 folk i bilen subber bakdekke Så trur ikke det gjør så mye å ikke senke den.. Men vis du skal senke den kan du ikke ha bredere enn 265 bak for da subber det garantert!! Dekkdimensjoner på bilen: Foran: 235/40/18 Bak: 265/35/18
Anderslien Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Ser veldig fin ut. Har du noen bilder av bilen inni og motorrommet? Kan jeg spørre hvor mye du må ut med for bilen?
Haug530D Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 vegs_e34 skrev: kjempefin bil =) er den senket? skal kjøpe meg 17 eller 18 selv snart, og håper jeg ikke trenger å senke for at det skal se bra ut.Edit: så at du skrev: -senk min feil =) E34 har en tedens til å synke på ræva så det ser nok best ut med senk ja.
520_Kristiansen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Anderslien skrev: Ser veldig fin ut. Har du noen bilder av bilen inni og motorrommet? Kan jeg spørre hvor mye du må ut med for bilen? Takk Nei har ikke bilder av det enda.. Må vente til jeg får den hkem da vettu.. Da skal jeg slenge ut noen bilder av det.. Pris er vel ikke noe jeg ønsker i diskutere for mye her
520_Kristiansen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Da var bilen hjemme.. Slenger ut en del bilder her jeg Ovenifra Litt rust.. Felgene Intreør Motor Endrestuss og dekk Bagasjerom Ny lykt Så hang jeg opp noen terninger å testa anlegget med hard dance mania (ikke imponert over orginal gøytalere) Kveldsbilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå