Stephan.s Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Som topic. Har noen et kaross fra en av v8 modellene til e34 som er norsk og kan brukes til oppbygging, send meg en pm. edit Kan også vurdere 520-525, men er da avhengig av at det er i akershus, oslo, oppland eller hedmark fylke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 allrajt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 holder det ikke med at det er tolla inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Saken er da at jeg har en komplett 530 v8, som jeg tenkte meg et prosjekt ut av. For å forenkle hele prosjektet (altså unngå å plukke ned min egen kjørbare 520, søke til BT om ombygg, vente 1-18mnd på svar, så begynne demontering av 2 biler forutsatt at jeg da får lov å bygge om) så hadde jeg håp om å at noen kanskje hadde et 530/540 kaross som da kunne brukes i stedet. Hvis du skjønner tegninga (Usikker på om jeg skjønte den selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Ingen som kunne hjulpet meg litt ut her? uten et slikt kaross selger jeg nok prosjektbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Vært enklere å kjøpt et 520 karrosseri? Så får du begynne ombygning og gjør deg kjent med hva BT hos deg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Heller et 530\540 kaross du sikter til? For den type kaross er jo da allerede registrert med høyere tillatt totalvekt, så da slipper jeg det problemet hvis det skulle komme opp. Men ja, vil egentlig heller ha et norsk kaross å bygge på i stedet for å plukke fra hverandre den fullt kjørbare 520 jeg har. Forenkler prosessen en del. Sitter og vurderer nybil om dagen, så står litt 50/50 mellom dette prosjektet, eller selge og kjøpe ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Mener at prossessen kan gjennomføres med et 520 karrosseri. Bygger om slike i fleng folk. Og egentlig tror jeg vektbegrensingen lønner seg å diskutere med BT, evt importør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Ja, du har ett poeng, men, med da et 530 ville jeg sluppet veien om BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Joda, men det ser ut til å kunne ta sin tid... Vært greit å komme i gang. Ville tatt turen innom BT, eller fått en som kjenner noen der til å tatt en prat med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Sant nok det, men skader ikke å ha en slik tråd ute i tilfelle noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Det er jeg enig i. Men trodde nesten du var ferdig bygd jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Ja, hadde jeg bare vært det Er som sagt ingen mekaniker, så ting vil uansett ta litt tid. Men så er jeg grundig av meg av person. Kan diskuteres om dette er en positiv ting eller ei, men jeg har nå brukt litt tid på å undersøke så mye som mulig. Men kan som du sier lønner seg å snakke men BT uansett, så utvider Ø.K lista til 520-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå