Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har trøbbel med risting i ratt på min e39,har bytte ut alt i forstilling og har akkurat kjøpt nye felger og dekk,kan jo være feil på dekk,noen som har peil?

Tviler på at det er felgene eller dekka, siden dem er splitter nye. Hva har du skifta ut i forstilling da? Kan være så mye, E36 har også disse problemene, har det ¨på min E36 nu, og har skiftet bærearmsforinger og 1bærekule, samt skiver og klosser! men det forsvant ikke, ble bare mye verre.

Kan være endeleddan,opphengkuler.. Skal få lokalisert trøbbelet i nærmeste framtid.

Men denne feilen er vrien, dumt å måtte skifte ut alt, blir som Bingo, og det koster peng... :twisted:

Skrevet

Jeg kan tenke meg at det er endeleddene som kan være feilen der. Hadde samme problem på min gamle e 28, og den ble kruttgo etter jeg bytta dem!

Skrevet

e39 er meget var på ubalanse i hjulene (også om hjulene ikke er helt runde). Jeg har hatt samme problem og tok med bilen til en annen dekkforhandler (anbefalt av lokalt BMW verksted) for å sjekke at de var balansert korrekt og at hjulene var innenfor kravene når det gjelder "rundheten" til dekkene. Det endte med at han balanserte de på nytt og byttet om på to hjul (plassering) og da ble det mye bedre. Dekkene jeg har (Dunlop Sportmaxx) var innenfor kravene til "rundhet". Hadde noen Falken dekk på forrige 5'er som vi aldri fikk helt orden på vedrørende vibrasjoner - spesielt i området rundt 110 km/t

Skrevet

Har prøvd å balansere igjen nå.fortsatt risting,ikke noe feil med dekk\felg,hva kan det være?endeledd eneste som ikke er bytta,ser ut til at de må byttes,kan de ha invirkning på risting i ratt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...