hmyraune Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hei, Fikk med en nokia mobilholder i bilen da jeg kjøpte den for en stund siden. Har tatt ut selve holderen da det var en kobling i holderen som var lett å ta av. Lurte på om noen hadde peilling på om det gikk an å få tak i en ny holder som passer til nye telefoner, men som passer til den gamle nokia kontakten. Den kontakten som er der når går vel til en slags telefonsentral. Er kanskje et litt uvanlig spørsmål, men jeg tenkte det var verdt å lufte spørsmålet her! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Ta et bilde av gammel holder pluss kontakt så kan jeg nok svare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Satt et Nokia-kit til 62xx-serien i min bil da jeg kjøpte den). Fant en holder til 32xx-serien som bare var å koble om. Ledningene var litt kortere til den nye holderen, så jeg måtte ta av hanskerommet, og bak der var "sentralen" og litt ekstra ledninglengde. Egentlig ganske greit så lenge man er litt tålmodig. Jeg kjøpte den som er nummer tre ovenfra på denne siden (399 DKK): http://www.mytrendyphone.dk/shop/holdere-20c1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå