arne-vig Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Hjelp, er det en motstand på disse bilene og , eller må jeg ha noe annet nytt. Noen som vet hvordan jeg skifter denne.
Klinz Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Varme apparats motstanden din er nok defekt, skift den so virker de. Har faktisk oppleved at de er vifta som er dårlig som igjen gjere at motstanden ryker. Vifta skl viss kjøle motstande.
arne-vig Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Ja, hvor er den motstanden hen, er den vankelig og skifte?
Jealous_much Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Mener og huske at den ligger under cupe vifta på passasjer siden. Det er 2 små fjører på den, lett og kjenne igjen.
320solar Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Har hatt samme problemet på en e-30. der skiftet jeg motsatand men samme problem, skift vifta så var problemet borte! motstanden ligg under dashbord på fører side, bak varmeapperatet ca. ta bort deksel å stikk hode under så ser du den. men tipper med stor garanti at det er vifta di som e def.
morten1337 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Til meg så funker ikke vifta i det hele tatt,,, satte 12V rett på viftemotoren, men ingen reaksjon da heler.... ny motor?
bmwhans Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Til meg så funker ikke vifta i det hele tatt,,,satte 12V rett på viftemotoren, men ingen reaksjon da heler.... ny motor? jepp!
mowz Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Ny motstand når den bare går på trinn 4, og ny viftemotor når den ikke går i hele tatt eller begynenr å pipe litt. har byttet dette selv, ganske lett og kurant!!
superbmw Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 dette er vel ikke et nytt problem å gamle E30`r.. Har byttet viftemotor 2 ganger alt
Fliid Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Er sånn det er.. Min hyler som en stukken gris
Bjørn 320 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Er sånn det er.. Min hyler som en stukken gris Er lagera som begynner å gi seg...
Fliid Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Er sånn det er.. Min hyler som en stukken gris Er lagera som begynner å gi seg... Nei, sier du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå