Gå til innhold

Bilen dauer ved håndbrekksving!?!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig problem. kan ikke hjelpe deg , men kanskje du skal vurdere å la stakkar'n få være i fred med den "brekkinga".

Kanskje bilen er lei deg...rett og slett. Noen biler har sjel vet du.

Skrevet

kan det ikke være at du har så forbanna godt håndbrekk at du rett og slett kveler bilen når du låser bakhjulene? Er bakhjulstrekk vet du ;)

Skrevet

Kanskje bilen er lei deg...rett og slett. Noen biler har sjel vet du.

Alle BMW`r har sjel :wink: Tilogmed min late 520iA :D

Ringt å hørt med verksted hva det kan være da?Kan være de har hørt om noe sånt før og kan svare deg og tilogmed si hva du må gjøre,er det noe du kan gjøre selv blir jo ikke verkstedsregningen så høy :lol:

Skrevet

en kamerat av meg sin var det en vakumslange som hoppa av hver gang vi sladda med den, så måtte man hive på den igjen så gikk det som faen, så kan ha en sammenheng med falskluft/vakum.

Skrevet

Er nok et lite hull i en bensin slange.

Men jeg skal støtte deg litt. Stakkars karen har jo bare en 1,8 l motor. Så da er det kanskje behov for brekksladd, ettersom han har for lite hester til å få spinn på hjula. Hehe! FÅ DEG STØRRE MOTOR!...og sperr:P

Skrevet
Er nok et lite hull i en bensin slange.

Men jeg skal støtte deg litt. Stakkars karen har jo bare en 1,8 l motor. Så da er det kanskje behov for brekksladd, ettersom han har for lite hester til å få spinn på hjula. Hehe! FÅ DEG STØRRE MOTOR!...og sperr:P

Spanderer du? :twisted: Det kommer, det kommer... :P

Skrevet
Stakkars karen har jo bare en 1,8 l motor. Så da er det kanskje behov for brekksladd, ettersom han har for lite hester til å få spinn på hjula. Hehe! FÅ DEG STØRRE MOTOR!...og sperr:P

Fantastisk festlig morsomt du ;P Ler oss ihjel her av det utsagnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...