JE Motorsport Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Som topic sier så får jeg ikke lagt ut noen film her, det som sikkert er viktig å nevne er at opptaket er gjort med mobil og overført via bluetooth til Pc.Kan se det på PC´n, men får det ikke over Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 last den opp på photobucket.com og legg til link her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Du kan jo laste den opp på YouTube, og så legge inn en link her, dersom du ikke har noe imot at alle i verden kan se den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Du kan også laste opp film her inne hvis du har en konto i brukergalleriet. Opplastningsfunksjonen støtter iallefall formatene avi, mpg, mpeg, mp2, wmv og mov. Her er en film jeg har i mitt bimmersalbum... http://www.bimmers.no/albums/album558/Eichenbuehl_3.mpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 he he, har set den filmen før, går noe helt sindsykt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Takker,da skal jeg prøve litt forskjellig,så får vi se om det lykkes Kul den snutten der ja,det kalles vel kjøring på grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå