Gå til innhold

Katalysator på BMW 520i 24V e34 - Kat erstatter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på det var noen her som visste om noen som selger katalysator erstattere?

Har lyst til å fjerne hele katalysatoren og så ønsker jeg ikke å kappe for mye så lurer på om det var noen som solgte hele rør som var lett å bytte ut?

Kanskje noen her inne som lager noe sånn?

Da vil man jo også få dobble rør hele veien siden det kommer dobbel fra motoren, inn i enkelt rett før katalysatoren og så ut i dobbelt igjen før det går inn i katalysatoren..

Håper på noe hjelp..

Skrevet

Fant ikke noe der jeg..

Men er vel egentlig ikke lovlig å fjerne katalysatoren? Så er vel ikke sikkert det er så lett å finne?

Skrevet
Fant ikke noe der jeg..

Men er vel egentlig ikke lovlig å fjerne katalysatoren? Så er vel ikke sikkert det er så lett å finne?

ser at schmiedmann selger til E36, Supersprint selger dummy cat men har ikke funnet noen nettside som selger det ennda.

Nei det er ikke lov til å fjerne cat'n foruten under racing å sånn.

Skrevet

Kan vel kanskje fjerne den om man ikke overstiger utslips verdiene?

Altså bare fylle dyr miljø bensin før man går på eu kontroll..

Men uansett, derfor jeg har lyst til å få en ren erstatning sånn at jeg bare kan bytte om..

Skrevet

Letteste bilr vel egentlig bare å skru av hele greia og banke ut det som er inni og sette på plass igjen..

Men siden jeg nettopp satt på simons effektanlegg som er dobbelt hele veien så hadde det vært knall med noe nytt og dobbelt resten av veien frem også ;)

Skrevet

Finner desverre ikke no.. Men det er garantert laget for din bil også. Ring Schmiedmann eller Koed å hør med de, kan hende de har tips til hvor du bør høre selvom de ikke fører varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...