MouM Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 hei, hentet 323'n min idag og det sto 3 høytalerer i vær framdør.. er dette standar vare? eller er det harmon cardon? spiller ganske bra ivertfall:P så ble litt usikker på om jeg skal bytte de ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Vist det er Harman Kardon, så står det på høytaler deksellet. Trur det er standard med tre stk framme på E46. Har i alle fall vært dette på dei tre som eg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 hehe ok, takk for hjelpen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hvis du hat 3 høyttalere i hver framdør og en i hver bakdør pluss de i hattehylla uten noen form for HK-logo, har du BMW soundsystem. Det er systemet som ligger mellom standard og HK. 10 høyttalere og ekstern effektforsterker i bagasjerommet. HKsystemet er vel noen litt bedre høyttalere pluss to 6x9" subber under hattehylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå