elmirh Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hei, trenger litt hjelp. lurer på om eg skl satse på denne bilen AutoDB-kode: 1606994 (vet ikke helt kossen eg skal få linken ut her så gjør det sånn). bilen er en 325 cabb svart gått 201000km. eneste som er med den er, servoen er defekt, vanosen, den lekker i bagasjen og bak fangeren er knekt.. er det en grei pris han forlanger eller skal eg bare drite i bilen??? takker for kjappe svar da eg skl se på den i dag kl 6 og eventuelt kjøpe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1606994 Prisen er vel grei den for en '94 cab, men jeg er skeptisk pga alle feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Bilen ser veldig fin ut og prisen var ikke gal. Kmstand er ingen bekymring hvis den er fint holdt. Feilene som er oppgitt burde ikke koste mye å fikse og det står at den nylig ble eu-ok med null feil så.. (litt merkelig når servopumpa er ødelagt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Ting jeg anbefaler å se på når du skal kikke på bilen er: Skjekk at listene som går langs dørene og opp langs frontruta at de er hele og ikke knukket langs sidevinduet. De koster 2000kr stk og er sur å bytte ut pga. det lekker inn vann der Skjekk at trekket henger på plass i taket, at taket er tett og helt og at det går opp og ned som det skal. Skjekk rust i hjulbuer bak og på innsiden av dører, i fals på panser, at dørtrekkene sitter fast og ikke har løsnet, spes i toppen. At vinduene går opp og ned når du åpner og lukker dørene. Får du prøve bilen peis den gjerne igjennom en selvvask og spyl taket for å se at det er tett er typisk at clutchen går ca på denne km stand så skjekk om den er byttet. Disse bilene kan gå langt så km stand er ingen bekymring. Iogmed at bilen er senket ville jeg skjekket at ingen dempere lekker olje eller at det er no merkbar slakke i forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 takker for gode tips, han karen har hatt bilen i 3 år og da har ikke kløtchen vært skiftet så du mener at den burde eg sett litt bedre på. noe spesiell måte eg kan få sjekket om det er lenge til kløtchen tar kvelde....??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Jeg måtte bytte clutch på bilen min 325 på 203 000km, merket det rundt 200 000km. Jeg merket det godt når jeg dro ut 2. gir og satte den i 3. gir og slapp clutchen. da slurte den før den tok tak. Merket det også når jeg skulle ta bakke start at den sluret litt før den tok tak. Tror det skal fungere å gi gass når bilen står i ro for så å sette den i 5. gir og slippe clutchen rolig. slurer den da er den slitt. Synes det er rart at han ikke har byttet clutch siden han har hatt ut girkassa og overhalt den med tanke på km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Det er den prisen de kommer til og ligge på i feilfri tilstand om et års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå