Mr.Dan Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bra kjørt dette her synes jeg.. Hvor stor fart ca hadde du på lang strekka der?? Så ut som at bilen din går helt greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bra kjørt dette her synes jeg.. Hvor stor fart ca hadde du på lang strekka der??Så ut som at bilen din går helt greit også Takk for det Huff.. nå husker jeg ikke tala i hodet lenger.. hehe. Men kan sjekke opp på filmkameraet her om jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidello Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 bare å tømme 3 gir so finne du det nok ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 trudde m3`n skulle væra bedre eg men:) Mener den Evo`n er en spesialutgave med 340 hk, altså mer hk enn M3`n, så da er det kanskje ikke så ille likevel? Ellers så er det jo en mulighet for at dette er US M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Bra kjørt tømme 3 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå