Cato84 Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Driver å vurderer turbo på min 523 e39. Siden jeg nå må bytte clutch snart, så kunne jeg godt ha tenkt meg å handlet meg en som tåler litt ekstra enn de originale clutchene når jeg først er igang! Noen som vet hvor man kan få anskaffet noe slikt? Passer clutchene ifra m50b25 også?
robertdn Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Tror nok orginalclutchen tåler det meste du evt har tenkt til å sette på av turbo, dersom du har tenkt til å ta helt av kan jeg anbefale en sachs race clutch ment for e46 m3, kjører med en slik en på m5'en og den virker fortsatt skuddsikker etter ca 30k km. Du må få noen til å dreie ned svinghjulet litt, så passer den fint.
Haug530D Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 kan nesten se ut som de passer overens , hvis du går inn på GS så er det samme delenr på clutch til M50 så det er til M52
robertdn Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Men det at de har samme delenr betyr jo at de er like, dvs ingen forandring. Dvs, inget poeng med å bytte
Haug530D Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Men det at de har samme delenr betyr jo at de er like, dvs ingen forandring. Dvs, inget poeng med å bytte Tenkte kanskje han hadde funnet en Racingclutch til M50 motoren jeg.
Cato84 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Nope, har ikke funnet noe enda.. men så for meg at det var lettere å finne til den motoren! Noen som kjører med turbo på e39 og original clutch da?
Bimmerlars Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Svinghjulet på M50 og M52 er vel dobbelmasse tror jeg. Det som da gjøres er at det monteres M20 svinghjul sammen med Sachs 618 trykkplate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå