robertdn Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Tror ikke jeg har lagt inn bilder her før, er vel en av de som leser mest, men ikke kommer med så mange innlegg her Noen bilder her: http://www.m5board.com/photopost/showga ... puser=7939 Og et lite lydklipp her: Forøvrig norske skilter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Feit børse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Utrolig pen bil kjørte en E39 M5 på lørdag. Var bare denne av M-bilene jeg ikke hadde kjørt. Rå lyd av den V8`n Tror det var deg jeg hadde etter meg på våler i for ett par år siden... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 RÅ lyd med Kelleners ja! er så grom den motorlyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Deilig lyd, og deilige felger. Det er vel en kjent bil for de fleste av oss som har vært litt rundt på BMWCCN-happenings. Har vært en sucker for E39 M5 helt siden jeg hørte din for første gang på Våler for et par år siden. Makan til gromlyd skal en leite lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 E lurte på om det var 3.6 liter eller 3.8 liter i E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 prøv med 4,0 du.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Utrolig fin M5 med de fineste felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 RÅ bil Passasjeren ser noe dårlig ut på ett av de bildene... Spørsmål: Er det åpent inn til kjølekanalene til bremsene, det ser liksom så "stengt" ut der i gitteret...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 prøv med 4,0 du.... Prøv med 5L du eller 4,9 som egentlig er nærmare sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 prøv med 4,0 du.... Prøv med 5L du eller 4,9 som egentlig er nærmare sannheten. Da må jeg nesten korrigere dere begge!! M5 E39 4l V8 M5 E60 5l V10 forøvrig: M5 E34 3.6 og 3.8 fra 93... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Tror nok "E36coupe92" har rett i at det er 4,9L eller ennå mer korrekt 4941ccm i E39 M5 motoren. At det er en V8'er skal du ha rett i... On Topic: Du verden for ei rå børse! Og E39 M5 blir ikke penere enn med de felgene. i mine øyne en komplett drømmebil. Er det Kelleners som går for å gi råest lyd på disse bilene? eller er det noe ennå hvassere å oppdrive? Det må vel kanskje bli noe i denne ligaen? (må bare påpeke at jeg fikk akutte pustevansker de 14 sekundene dette klippet varte.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Seff er det rett!!! flaut! beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 najs! bare polere den nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Helt rått,hadde ikke takka nei til å sitte på med denne på banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå