Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk meg nye tåkelyspærer igår, denne gang Mtec Super White.

Jeg hadde Mtec Cosmos Blue fra før. Nå har jeg bare byttet den ene for å se hvilke jeg liker best.

Vestre side; Cosmos Blue..............................Høyre side; Super White

ugt2fsj7d3le84j3zofy.jpg

7jr7rcn3pg2nczz5dhnb.jpg

rbfbceyjs0x50k26e71p.jpg

u39qfo3z4q3kq937zzzz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de blå passet vel best til AE, syntes nå jeg ;-)

men hva som gir best lys når du kjører, kan kun du vite :-D

Bruker tåkelysa stort sett bare når det er lyst, som kjørelys, så det er ikke så viktig hvor godt de lyser. Men kan bare si at de mest blå lyser opp vegbanen like mye som to små lommelykter når det er mørkt, veldig dårlig lys i de. Derfor bruker jeg bare de adaptive bi-xenon lysa i mørke, de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er meget, meget pen den bilen din,! Og dine kunnskaper med kameraet får virkelig fram det beste i bilen. Når du trikset med blitzen slik som på de siste bildene, hvor lang lukkertid bruker du?

Og hvor har du handlet pærene du har bilde av over ^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meget, meget pen den bilen din,! Og dine kunnskaper med kameraet får virkelig fram det beste i bilen. Når du trikset med blitzen slik som på de siste bildene, hvor lang lukkertid bruker du?

Og hvor har du handlet pærene du har bilde av over ^

Kan jo si at blitzen pekte rett opp mens jeg holdt et stort hvitt ark over som reflekterte lyset mot bilen.

1. bilde 1/15 sek og f/4,5. 2. bilde 1/25 sek og f/7,1 med 1 2/3 trinns undereksponering. 3. bilde 1/13 sek og f/4,5. Og ISO 100 på de tre bildene.

LED pærene til AE er fra JLewiSW, http://jlevistreetwerks.com/index.html og tåkelyspærene er fra Reinholdtsen import, http://www.rimport.no/catalog/

Fine bilder, likte godt det siste der. Ble en tøff effekt på bakluken med solen.

Hvilket stativ er du bruker? Og bruker du fjernkontroll på kameraet eller trykker du selv?

Har et stativ fra Benk, men er ikke så fornøyd med det så jeg har faktisk bestilt et nytt. Gikk da for Manfrotto, skal være bra greier og det ser ut som det har bra funksjoner. http://www.manfrotto.com/Jahia/site/man ... 91/lang/en

Fjernkontrollen som jeg hadde til Canon 350D passer jo ikke til Canon 40D, så jeg bruker selvutløseren på 2 sek (kan velge mellom 2 og 10 sek)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fine bilder, likte godt det siste der. Ble en tøff effekt på bakluken med solen.

Hvilket stativ er du bruker? Og bruker du fjernkontroll på kameraet eller trykker du selv?

Har nå fått Manfrotto stativet i hus og det er helt suverent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...