Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

flott! mange har spurt før, men jeg har canon 450d, med den vanlige linsa, men føler at bildene ikke får "kvaliteten" som dine har... er det mye filter og slik på PS, eller?

evt, kan du anbefale ei linse som jeg kanskje får vurdere å investere i?

På side 23 har jeg svart angående PS, og jeg har også lagt ut ett bilde som er rett fra kameraet (kun resize). :wink:

Tror nok litt PS behandling har mer å si enn en ny linse i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imponerende bilder! :) Digger vidvinkelen det ene objektivet gir!

Jeg har nå en 350D og vurderer oppgradere til det kameraet du bruker (40D). Hva vil du si var den største forbedringen?

Jeg synes den største forbedringen, er at 40D er mye bedre å holde, mye større/bedre skjerm, live view, bedre betjening (hjulet på baksiden), flere funksjoner og raskere (6,5 bilder på sek). Pluss at bildekvaliteten generelt er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder det ble den dagen ja! Begge bilene skiller seg meget klart ut, selv om det er enkelte ting som gjør at bilene "hører" sammen også! Moro å se, og takk for et hyggelig møte!

PS: For å vise litt forskjell fra et standard kamera vs. Canon D40, kommer jeg til å legge ut noen bilder her jeg og. Dette rett og slett for å vise hvor mye bedre bildene blir! Smile

PSPS: Bilen ble solgt helga du var borte, altså forrige helg. Men den går fortsatt i Haugesund, så du treffer nok på den til tider!

Og nok en gang, takk for en god fotosession og et hyggelig møte!

Andreas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder det ble den dagen ja! Begge bilene skiller seg meget klart ut, selv om det er enkelte ting som gjør at bilene "hører" sammen også! Moro å se, og takk for et hyggelig møte!

PS: For å vise litt forskjell fra et standard kamera vs. Canon D40, kommer jeg til å legge ut noen bilder her jeg og. Dette rett og slett for å vise hvor mye bedre bildene blir! Smile

PSPS: Bilen ble solgt helga du var borte, altså forrige helg. Men den går fortsatt i Haugesund, så du treffer nok på den til tider!

Og nok en gang, takk for en god fotosession og et hyggelig møte!

Andreas:)

Bare hyggelig. Så bra at bilen ble solgt så fort, og enda bedre at den ble værende i Haugesund. :)

hehe... samboeren min hadde møtt deg i krossen på Åkra i kvels... Hadde bare sett noen blanke felger som kom trillende :)

Hehe, kult :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
TØFT!

Likte spessiellt bilde nr 8 fra toppen.

Hvordan gjorde du med denne shooten? Vasket/polerte osv du bilen før du kjørte ned og så ventet på regnet eller? :lol:

Går jo ikke ann å kjøre en meter i dette været uten at bilen er skitten :D

Ja, bilen var polert før jeg kjørte ut. Kjørte ganske sakte på noen småveger for å unngå at bilen ble skitten før jeg tok bildene. Det var småregn/yr da jeg tok bildene, for vanligvis perler vannet i større dråper på bilen når den er polert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...