Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er ett par bilder av vinterfelgene ferdig vokset med Poorboy's World Wheel Sealant og klar for vinteren.

Bra produkt som i tillegg lukter kjempegodt. :)

gf0tkl5454fs3fdyhavp.jpg

7wvcd1am313gtsqd09vg.jpg

Dette vil jeg ha!!!!!! si fra hvis du har noe ekstra eller om du skal bestille noe mer.

Ps nå har jeg gjort ett felg bytte til bilen min og får stjerneeker 230 på vinter. Vurdere derfor noe annet på sommer. åpen for forslag.. Skal gjøre en liten update på min siden om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kule de lysene under håndtakene :-D

men jeg savner noen snøbilder ;-)

Jo, snøbilder hadde vært kult det, men i motsetning til østlandet har ikke jeg sett et snøfnugg på denne siden av nyttår her på Karmøy.

Dette vil jeg ha!!!!!! si fra hvis du har noe ekstra eller om du skal bestille noe mer.

Ps nå har jeg gjort ett felg bytte til bilen min og får stjerneeker 230 på vinter. Vurdere derfor noe annet på sommer. åpen for forslag.. Skal gjøre en liten update på min siden om noen dager.

Neste gang jeg bestiller poleringssaker fra USA kan jeg bestille en til deg også. :)

Har du solgt 225M felgene da eller?

De er vel litt lettere å holde rene 230 felgene i forhold til 225M felgene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, snøbilder hadde vært kult det, men i motsetning til østlandet har ikke jeg sett et snøfnugg på denne siden av nyttår her på Karmøy.

hehe... er jo snø i krsand da... kom jo 40 cm her med meg, pluss det som kom i natt som vel var på 10 cm eller noe...

men men... snøen kommer nok til dere også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

burde vel egentlig starte en egen tråd for dette spørsmålet, men kan høre med deg først.

Har kjøpt Mtec cosmos blue til tåkelysene og Umnitza Predator til angel eyes'ene på min E90. Nå får jeg feilmelding om at det er feil med en pære omtrent hvert 15. minutt! Har sjekket og jeg kan ikke finne noen pærer som har røket..

Har du hatt dette problemet? Mistenker Mtec-pærene. Leste også noe på e90post at man kan trenge en canbus-fix eller noe for å bli kvitt feilmeldinger fra uoriginale pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

burde vel egentlig starte en egen tråd for dette spørsmålet, men kan høre med deg først.

Har kjøpt Mtec cosmos blue til tåkelysene og Umnitza Predator til angel eyes'ene på min E90. Nå får jeg feilmelding om at det er feil med en pære omtrent hvert 15. minutt! Har sjekket og jeg kan ikke finne noen pærer som har røket..

Har du hatt dette problemet? Mistenker Mtec-pærene. Leste også noe på e90post at man kan trenge en canbus-fix eller noe for å bli kvitt feilmeldinger fra uoriginale pærer?

Hei

Jeg har ikke hatt noe problemer med feilmeildinger med mine pærer. Ser ikke helt hvorfor Mtec pærene skulle gi feilmeilding da de har samme wattstyrke som orginalpærene.

Har sett at noen på e90post har fått feilmeilding med angel eyes pærene.

Kan jo prøve å bytte en av delene tilbake til orginalt og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen "snøbilder". Møtte en tur ut i år kveld mens det enda snødde og alt var hvitt.

Var akkurrat 0 grader, så det var rimelig glatt, dvs moro med bakhjulstrekk. :lol: Men må si jeg er glad i DSC'en også, når du ikke vil skli rundt.

IMG_7085copy.jpg

IMG_7086copy.jpg

IMG_7092copy.jpg

IMG_7099copy.jpg

IMG_7089copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...