Olelink Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 strøkent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Heftig! Denne skal vises til fatter som er på jakt etter en nyere bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Helt rått! Denne bilen er et smykke for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Da har jeg endelig fått tatt noen rolling shots av bilen og redigert de. Ble ganske fornøyd til slutt. Disse er tatt før jeg fikk på spacerne foran. Ut fra ca 280 bilder, har jeg plukket ut disse 12 bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Baken på den bilen ser skikkelig bøs ut med så grove felger Flotte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 vanvittig fine rolling shots... Har satt på vinterhjul? Kjører du med spacer bak forresten? Blei heilt feil hos meg... stooor forskjell å gå framotorsportene med et 20 til 17" m194 med strekk...JEg spør siden jeg vet du kjører samme setup som meg på vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 heeeeerlig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 vanvittig fine rolling shots... Har satt på vinterhjul? Kjører du med spacer bak forresten? Blei heilt feil hos meg... stooor forskjell å gå framotorsportene med et 20 til 17" m194 med strekk...JEg spør siden jeg vet du kjører samme setup som meg på vinter... Takker, har ikke byttet til vinterdekk ennå. Har ikke hatt spacere bak tidligere, men nå har jeg jo kjøpt spacere som jeg bruker foran på 20", så jeg flytter de bak når vinterhjulene settes på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fikk i dag muligheten til å ta noen bilder av min bil sammen med en Porsche 911 Carrera 4S, 2009 modell. Skikkelig tøff bil i hvit med sorte felger. Men høydepunktet ble kjøreturen, Sport Crono Pakke Plus sammen med 7-trinns PDK dobbelklutch-girkasse, PASM understell og sportseksos ga meg en kjøreopplevelse jeg aldri har opplevd før, helt sykt. :whoa: Og det er sammenlignet med e46 M3 og e60 M5. Utrolig bra kombinasjon av lettkjørt hverdagsbil og reinspikka racer, takket være et par knapper merket "sport" og "sport plus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Tøft så en så å si lik i hagesund sentrum i gårkveld med prøveskilt, det var også drømmebil sin vis jeg ikke tar feil. Vis det ikke var den samme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ^Joda, dette er den samme ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ^Joda, dette er den samme ja. mener å huske den hadde et 4kanta klistremerke på døra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ^Stemmer, det er et avtagbart magnetisk skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Aa okda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå