E.H.D Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Same old, men synes dette blidet ble litt stillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Utrolig fin den bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Liker bilen din! Du valgte riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 er så riktig! kan ikke du komme og ta litt bilder av min og, for det så ut som du hadde dreisen på det med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fantastisk flott bil. Helt lik som min, bare med alle de riktige go-bitene På besøk i Bergen eller? Sett den noen ganger parkert nede i Ervikveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Var i Bergen denne helgen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Noen bilder i lav høstsol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 var vel ikke deg jeg så igjen nå da? samme plass som sist gang? hehe.. bilen min så jo ikke ut med de vinterfelgene.. menmen:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 var vel ikke deg jeg så igjen nå da? samme plass som sist gang? hehe.. bilen min så jo ikke ut med de vinterfelgene.. menmen:P hehe Nei, det må ha vært en annen som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Siden det var plussgrader og jeg hadde fått Iron-X, så måtte det prøves på en felg. Vokset med Swissvax Autobahn felgvoks etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Iron X er ett fantastisk produkt, litt kostbart men ett must og ha i samlinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Har vært fint og kaldt vær her lenge nå, og med halvveis ren bil så måtte jeg ta litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 fortsatt lika fine denna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Fikk endelig tatt en skikkelig vask idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Idag prøvde jeg CarPro Roload for første gang, og resultatet ble sykt bra. Til og med sol her idag. http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå