Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg mente det positivt og ønsker deg som sagt lykke til. håper ikke du tok det galt. jeg synes du skal gå for 2litern om det er det du brenner for 8)

er bare positivt at noen hiver seg på de å :wink:

jeg liker stoor turbo og brumminga fra 6ern men i grunn er vi jo her av samme grunn alle sammen. vår forkjærlighet for bmw og hva vi kan gjøre med de :lol:

Skrevet

Hehe,er ikkje det at eg "brenner" for 2litern also,men det var no den eg har kjøpt. Eller kansje ikkje likevel,ettersom han er umulig å få tak i han som eiger motoren :? Har bare fått tilslaget på den men drøyer det lengre nå so gir eg f...

Fikk tilbud om en fra Sverige på en B25 for 3000sek,also 2531,11Nkr for å være nøyaktig :wink: Men svensken har tilgode å svare meg på tilstanden på denne og hva som medfølger.

Men som nevnt ovenfor av en annen,var jo egentlig en stempel/råde-tråd dette,hehe...som har tatt LITT av :wink:

Men dette er som sagt et åpent debatt forum,alltid kjekt å høre andres meininger :D Så bare fortsett å fyr løs,med det ene&det andre!

Skrevet
på finn, no står d en m50 b25 motor med smidd innmat for 15 000. på inderøy. du må ut med ca 6-7for stempel + d samme for rådene så sjekk.. :lol:

Link til denne?

Skrevet

Har snusa litt på en M60B30(får vel pepper for at dette er den minste M60 motoren da men...),denne har vel alublokk,stemmer det?!?

Har den ellers noen kjente svakheter? Korleis er veiv&råder på denne? Meiner å hørt om noe spes der,men husker ikkje helt...

Skrevet

hva med å kjøpe motoren som jeg la link til? først skal du ha m50 b20 motor med smidd ditt og datt så skal du ha3 litern etter på? d står en motor med turbo og smidde råder og stempler til 15t løp og kjøp eller planlegger du bare...

Skrevet
hva med å kjøpe motoren som jeg la link til? først skal du ha m50 b20 motor med smidd ditt og datt så skal du ha3 litern etter på? d står en motor med turbo og smidde råder og stempler til 15t løp og kjøp eller planlegger du bare...

Virka nesten usansynlig billig det der. Skulle jeg hatt meg m50turbo hadde jeg kjøpt den på dagen.

Skrevet

M50B20 motoren har eg sagt til selger at eg skal ha,blir kansje en motor i tillegg til dette pga annet bygg som har komt i ettertid.

Har mulighet til å kjøpe en M60 motor for en billig peng,men kjenner ikkje til desse motorene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...