Toms Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Ha for guds skyld ikke på jalla baklykter og krom stæsj på denne. Keep it that way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Takker sier brodern Kommer ingen jallabaklykter på denne nei! Innpresset på felgene husker eg ikke i farta, men dekkene er 225/35 framme og 235/35 bak så det er skikkelig dekkstrekk ja! Ang. klaring bak så går det faktisk bra med 2 "store" karer i uten subbing. Mulig såvitt den er i, i de aller dypeste humpene men bilen er bra stiv så går fint å kjøre med. Kommer faktisk over fartsdumper også Men er enda noen cm å justere på fremme Syns faktisk den passte de "gamle" lyktene bra eg..alle har jo angeleyes nå til dags. Nesten mer uvanlig uten! Det er forresten vanlig interiør i bilen, men er på jakt etter sport eller vader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hvem må jeg drepe for å få den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 oi.. dette er uten tvil den fineste E36 jeg har sett hold den NØYAKTIG som den er utvendig.. men få i ett pent interiør så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Den var nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 oi.. dette er uten tvil den fineste E36 jeg har sett hold den NØYAKTIG som den er utvendig.. men få i ett pent interiør så er den perfekt Enig...syk rå som den er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 fin bil, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 utrolig fin bil lykke til med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 SYK bil! Ha den som den er ja.. Gøy å se at Automote lager med "normale" biler også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jævli fin E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Råtøff! Hadde vært gromt med svarte baklykter og tona ruter rundt hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Oi oi passa bra di felga der på bilen,med den fargen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 råe bil .!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Den var virkelig nice! ekke ofte man ser såå fete E36. De fleste styla E36 ser jalla ut(min mening). NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Gratulere med den ENESTE bilen fra automote som faktisk har falt meg i smak! Den var faktisk virkelig fin og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå