LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Hehe, ikke noen søppelfylling ei heller et pukkverk, men et sted der de graver noe voldsomt..lurer på hva de graver for?Egentlig vanskeligt å finne gode locations, men syns denne var grei nok Bar et spørsmål, er det tinga rundt bilen som er motivet eller er det bilen ??? Vekk med graveplassen og fokuser på bilen !!!! Bar et tips. Ellers fin bil med råe felger, jeg har da settn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Meget pen E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Nye bilder etter en photoshoot idag! Nye deler er bestillt og underveis : carbon nyrer, carbon emblemer til panser, hekk og ratt, carbon UUC vinge med flaps Hva sa du sa du??????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Meget tøff bil ja! Men vekk med baumen! Det er vel det mest harry og ille luktende en kan få til bil, fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Feit e36.. Kule til e36 de schmidthjula der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Nye bilder etter en photoshoot idag! Nye deler er bestillt og underveis : carbon nyrer, carbon emblemer til panser, hekk og ratt, carbon UUC vinge med flaps Hva sa du sa du??????????????????????????????????? Hehehe..vet du hvordan den ser ut? Den er liksom lik en motorsport vinge men med slik flaps som er på e30 m3.. Har ikke noe bile av den akkurat nå, men er rimelig pen spør du meg, Ikke noe japsevinge eller noe sånt dritt Er også kommet på carbon med instr.ringer i speedometeret og ekte carbon bmw merker på panser , koffert og ratt + vinga da selfølgelig Eller er bilen kommet i garasje for vinteren som nå har kommet her også Satte piggdekk på min ikveld og det er tragisk..har desverre ingen ok vinterhjul..stål og kapsler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Er vel samme vinge som jeg hadde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Jess! Hvor får jeg tak i flapsen? Vinga har jeg. Har leita litt etter en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Jepp, der har du vinga! Aner ikke hvor en får tak i kun flapsen, hos UUC kanskje? Vi har kjøpt alt på ebay..ebay er konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Må jo lakkere karbonvingen i bilens farge da ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Ikke aktuelt tema engang Carbon detaljer er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Blir som en japse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Jepp, Da legger eg inn noen nye bilder av bilen med ny vinge på og nye carbon emblemer, venter fortsatt på noen deler men de kommer vel til slutt sikkert. Imorgen skal bilen få seg en fortjent vask, og muligens en bonings som siste hånd på verket så er den helt klar til kong vinter er over. Står i garasje i hele vinter så skal selfølgelig ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 porr:) samma vinga er har på min:) eg ville ha lagt på eit klar lakk på vinga.. extra beskyttelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Blir nok en sånn en på prosjektet også Men jeg lakker nok vinga i bilens farge.. Men beholder karbonflappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå