D.Toft Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 hos din lokale bmw forhandler, og GS... art nr hos GS: 61311358268 102kr..
PitchBlack Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 hadde samme problemet på bilen min, det viste seg at dimmelysbryteren hadde ryke, som da igjen tok kvelden på 1 av lys releene, (innvendig under dashen, midterste på venstre side av ledningsklasa) Som igjen endte med masse brente sikringer, og en hau av kabler uten isolasjon =p 2 "fantastiske" timer med loddebolt, kabler og nye festeklips til originale kontakter fiksa de svidde ledningene, dimmelysbryter til 300kr ny fra bwm, lysrele fra lokale biltema sjappa (må bytte om 2 kontakter i det originale relee festet for å få brukt dette) Eneste som gjennstår nå er å få parklysa til å funke skikkelig igjen, sia dem bare gløder >_> men det kan vel kanskje være 1 av de motstandene som har gått, så da skal jeg hive meg under rattet til helga og røske ut alle =) Håper det her var til litt hjelp, lurer du på noe mer kan du sende meg en pm =)
PitchBlack Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 og neste gang må jeg huske og sjekke hvor gammel tråden er =P huff å huff =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå