D.Toft Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 hos din lokale bmw forhandler, og GS... art nr hos GS: 61311358268 102kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hadde samme problemet på bilen min, det viste seg at dimmelysbryteren hadde ryke, som da igjen tok kvelden på 1 av lys releene, (innvendig under dashen, midterste på venstre side av ledningsklasa) Som igjen endte med masse brente sikringer, og en hau av kabler uten isolasjon =p 2 "fantastiske" timer med loddebolt, kabler og nye festeklips til originale kontakter fiksa de svidde ledningene, dimmelysbryter til 300kr ny fra bwm, lysrele fra lokale biltema sjappa (må bytte om 2 kontakter i det originale relee festet for å få brukt dette) Eneste som gjennstår nå er å få parklysa til å funke skikkelig igjen, sia dem bare gløder >_> men det kan vel kanskje være 1 av de motstandene som har gått, så da skal jeg hive meg under rattet til helga og røske ut alle =) Håper det her var til litt hjelp, lurer du på noe mer kan du sende meg en pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 og neste gang må jeg huske og sjekke hvor gammel tråden er =P huff å huff =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå