Gjest Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 selger dette rattet med Airbagcover (ikke airbag). så du kan bruke den selv om du ikke har Airbag, man kobler bare motstandere på kontanktene i stedet. en billig alternativ dette event så kan du kjøpe airbag, men den koster jo litt penger gi meg et seriøst bud tlf:45887888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 har også 30 mm senkefjærer fra APEX til E46 4 syl. disse selges for 500,- !!! (gulfarget). mangler TÜV papirene, men de skal vel være greit å få tak i vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 passer dette rattet E36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 passer dette rattet E36 ? det er jeg usikker på, men jeg vil tro det fordi det andre 3 ekra sportsrattet som kom først på E36 også er å få som option til E46 opp til 2001 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 passer dette rattet E36 ? det er jeg usikker på, men jeg vil tro det fordi det andre 3 ekra sportsrattet som kom først på E36 også er å få som option til E46 opp til 2001 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hvor langt har rattet gått? Eller med andre ord, begynner det å bli slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 rattet ble tatt av på bilen den satt i når bilen var gått 135 000 km. man ser at den er brukt men det er bare helt normalt vil jeg tro. du kan få med overføringsmekanismen (husker ikke navnet på den rulla med kabler i ) hvis du gir meg et okey bud må jo være tøft i en bil som f.eks ikke har Airbag fra før av (E36 f.eks) !? det knappesettet kjøpte jeg fra BMW og det kostet da kr 1900,- .. noe som seff følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 ingen e46 ratt passer på e36 og motsatt. passer fysisk ikke på sleperingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 da kreves det litt tilpassing av sleperingen, den kan følge med om budet er bra nok.. selve rattet passer rett over på E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hvilken mod bil er dette rattet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 den har sittet i en 05/2001 316i E46 4 dørs.. passer rett inn i alle E46 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hmm. Airbagen går ihvertfall ikke overens med eldre E46-modeller (og den koster 6 lapper). Fattern kjøpte et slikt ratt tidligere, det gikk ikke på hans. Måtte være 2001+. Er usikker på om det var mer enn airbagen som ikke passa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hmm. Airbagen går ihvertfall ikke overens med eldre E46-modeller (og den koster 6 lapper). Fattern kjøpte et slikt ratt tidligere, det gikk ikke på hans. Måtte være 2001+. Er usikker på om det var mer enn airbagen som ikke passa. airbag og delvis multifunskjonsknappene fungerer ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Er ikke mulig å skruve en e36 slepering på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hmm. Airbagen går ihvertfall ikke overens med eldre E46-modeller (og den koster 6 lapper). Fattern kjøpte et slikt ratt tidligere, det gikk ikke på hans. Måtte være 2001+. Er usikker på om det var mer enn airbagen som ikke passa. er ikke helt sikker på hva det er du vil frem til men rattet er vertfall nå montert i en 11/1998 E46 318iA og her fungerer multifunsjonene som de skal. Siden rattet fremdeles står i bilen så er jo dette noe event kjøper kan få prøve ut selv. Airbag skal også fungere, det som er viktig er at man bruker riktig slepering til riktig ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå