BreitBau Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hei.. Bare ett tips.. Fant denne på ebay og tenkte jeg skulle tipse om det.. Kjøpte nettopp selv ett par lykter fra han. OBS! Garanterer ikke for sikkerheten av dette kjøpet, selv om han har for det meste good feedbacks, men om dere har lyst til å ta sjansen på å få ett par crystal clear fog-lights til 59$inkl så er linken her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :AAQ:US:11 Som sagt, ta sjansen selv! Men dette går jo til og med inn under tollgrensa.. 59$ er ca 357,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 dersom jeg betaler deg kan du bestille da ? har aldri handlet på ebay før ser du..så overfører jeg 400,- til deg evt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 så blir det vel 30-40$ i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 dersom jeg betaler deg kan du bestille da ? har aldri handlet på ebay før ser du..så overfører jeg 400,- til deg evt ? Sorry.. Mine var sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 så blir det vel 30-40$ i frakt? Nei De koster 24$ for lyktene.. deretter 35$ i frakt.. altså 59$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 da er det billig ja. Lurer på hvor god kvaliteten er gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 bruk og kast.. er jo latterlig billig.. halvpris av hva du valigvis finner på ebay også.. Men det er jo hong kong da.. Kanskje det er malt med blymaling eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Husk bare på å minne dem om å ikke skrive på fraktkostnader som en del av verdien på pakken da mva-grensa er på 200kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 sant at grensen er 200.. men jeg har bestilt mye fra nettet, og aldri betalt noe mva eller tollavgift på varer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Bare for å ha oppsummert tråden.. Mottok tåkelysene på lørdag 15/9.. Ser helt vanlige ut.. E-merkede og greier.. Fulgte med braketter men ikke pærer og det er jo forsåvidt greit nok.. I tillegg hadde pakken ett sånt grønt "toll-klistremerke" med påskriften 10$ under value.. Og haket av for "gift" (gave).. så vet vi det.. Syns dette er ufattelig og utrolig billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå