Gå til innhold

Pusler med en E46 318i 98 mod. X Automote. Ferdig og solgt.


LEIKIS (Hæmnskjæln)
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ka koster dette egentli? La oss si at du/dere får en e46 som er helt standard. Hvis en skal ha bredding/valsing for 5-serie felger, badlook med facelift lykter og litt rieger her og der. Med og uten fargebytte. Sånn ca pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka koster dette egentli? La oss si at du/dere får en e46 som er helt standard. Hvis en skal ha bredding/valsing for 5-serie felger, badlook med facelift lykter og litt rieger her og der. Med og uten fargebytte. Sånn ca pris...

Du kan få kjøpe min så slipper du å tenke på d :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da var jeg igan igjen gitt. Nesten alt grunnet, mulig det blir lakkering av bil neste helg, så deler en annen helg. Har lakkert taktrekk med tilbehør svart, helt utrolig mye pener en kjedli grå :wink:

Tipper det blir rundt hundre for en slik jobb om du kommer med bil selv.

Men det må fin regnes på i hvert enkelt tilfelle.

Vi kan gjøre slike jobber hvor jeg nå jobber, på Blakstad Auto i Kyrksæterøra.

Bilder kommer i løpet av eller rett over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka koster dette egentli? La oss si at du/dere får en e46 som er helt standard. Hvis en skal ha bredding/valsing for 5-serie felger, badlook med facelift lykter og litt rieger her og der. Med og uten fargebytte. Sånn ca pris...
Tipper det blir rundt hundre for en slik jobb om du kommer med bil selv.

100 000,- for den jobben DER?

Sannelig glad jeg styler bilen SELV da gitt.. *panneklask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ka koster dette egentli? La oss si at du/dere får en e46 som er helt standard. Hvis en skal ha bredding/valsing for 5-serie felger, badlook med facelift lykter og litt rieger her og der. Med og uten fargebytte. Sånn ca pris...
Tipper det blir rundt hundre for en slik jobb om du kommer med bil selv.

100 000,- for den jobben DER?

Sannelig glad jeg styler bilen SELV da gitt.. *panneklask*

Synes du det var dyrt ja, du styler bilen selv ja ? Om du kan alt som er gjort med denne bilen så burde du vel vite at det koster mye penger ?

For hundre så er det vel rom for litt dyrere hjul da !

Lakkering i fler farger i døråpninger og dører og utvendig koster mye penger. Valsing med tinning av julbuer er mye jobb. Og jeg limer ikke bare på de delene til fangerne, de blir slip spor så de blir litt nedfelt. Slik at jeg får fjernet overgangen mellom fanger og den nedre delen som blir montert. Noe som er nødvendig for at det skal bli pent og gjennomført.

Taktrekk og alle takstolper, solskjermer, handak osv er lakkert svart ! Alle ruter er sotet !

Du kan regne på deler og jobb til dette så tror jeg ikke rundt hundre blir så veldig dyrt !

Og jeg kaster ikke bare sammen noe, jeg gjør det skikkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...