LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Grå fargen er en Lamborghini farge, den heter Agathe Grey. Gull fargen er en Opel farge, den som er på Astra Coupe blant annet. Mere bilder i kveld
John H Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Skulle bare vært slik farge! Den var rett og slett skikkeligt fin. Blir pen bil dette når den er ferdig.
Larsinnj Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Sto å så på den en dag utenfor Blakstad, og den blir pen! Men er den solgt allerede til en på hitra? Har hørt rykter om at hu Johanne bergdal også har kjøpt den, så blir litt i tvil her jeg sitter.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Sto å så på den en dag utenfor Blakstad, og den blir pen! Men er den solgt allerede til en på hitra? Har hørt rykter om at hu Johanne bergdal også har kjøpt den, så blir litt i tvil her jeg sitter. Den blir nokk værende på øra ja, tipper Johanne flyr hit for å se på den nå
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Her er noen bilder fra maskeringen.
Larsinnj Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hvor har du gjort av den da? Så den ikke verken ute eller inn på Blakstad. Vil se lakken live!!
Larsinnj Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Kjørte rundt bygget i dag, å der sto den å glinset. Jeg må få tilføye at det så ut som en gjennomført og bra bil, men lakken er ikke helt etter min smak. Men som sagt en gjennomført bil!
Endre87 Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Satan Dette ble rått Ser hvem jeg skal spørre om lakering en dag hehe Tar du for en blå candy lakering på en E30?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå