Gå til innhold

Pusler med en E46 318i 98 mod. X Automote. Ferdig og solgt.

LEIKIS (Hæmnskjæln)
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Her har jeg valsa hjulbuene og tinn lagt de slik at de ikke blir helt flate. Jeg synes det er mye penere om den lille kanten ytters er der, ser litt mere orginalt ut. Og skjermene ser muligens litt breiere ut. Masse arbei men hvert det synes jeg da.

Kjøpe panseret kan du vel ikke få, men kan ordne bad look på ditt også, det kommer seg på ca 7-8 lapper inkl lakkering, også inkl fjerning av bmw emblem for de som ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmm... ang dette bad look panseret..

Blir ikke fjernlyset temmelig redusert når man har dette? Kan jo ikke komme her og si at det ikke blir -noe- redusert?

Dessuten, alt som reduserer de originale parameterne på lys fra fabrikk og at man ikke dokumenterer dette med f.eks. Tüv-papirer at går greit, så er vel dette ulovlig?

Mao: blir man stoppet av politiet/vegvesnet og må på visning, så snakker vi vel bytte av panser før visningen? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Skjedd noe nytt på denne fronten da?

Er rolig på denne fronten for tiden ja, jobba litt med en dør i går. Ellers har det blitt mye jobbing for Automote, så dette har blitt stående. Stresser ikke med denn, regner ikke med mange inntriserte kjøpere før til våren uansett.

Det hadde jo vært greit med en kjøper nå også så har han fått bestemt farge osv. Så om noen vet om noen som vil ha seg cool E46 til våren så skrik ut !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...