LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Her kommer non bilder av Bad Look panseret og angel eyes løktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jøye oss detta blir tøft Jeg kan komme å sveise litt for deg hvis det trengs Svising ja, hmm tru æ jær d sjøl du kaijn kåm å monter M motor i cæbben min istan Ka slags cab snakke du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jøye oss detta blir tøft Jeg kan komme å sveise litt for deg hvis det trengs Svising ja, hmm tru æ jær d sjøl du kaijn kåm å monter M motor i cæbben min istan Ka slags cab snakke du om? Det er en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 94 mod 318 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Kan eg få kjøpe panseret av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Her har jeg valsa hjulbuene og tinn lagt de slik at de ikke blir helt flate. Jeg synes det er mye penere om den lille kanten ytters er der, ser litt mere orginalt ut. Og skjermene ser muligens litt breiere ut. Masse arbei men hvert det synes jeg da. Kjøpe panseret kan du vel ikke få, men kan ordne bad look på ditt også, det kommer seg på ca 7-8 lapper inkl lakkering, også inkl fjerning av bmw emblem for de som ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Noe nytt de siste dagene da?Tipper denne blir kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hmm... ang dette bad look panseret.. Blir ikke fjernlyset temmelig redusert når man har dette? Kan jo ikke komme her og si at det ikke blir -noe- redusert? Dessuten, alt som reduserer de originale parameterne på lys fra fabrikk og at man ikke dokumenterer dette med f.eks. Tüv-papirer at går greit, så er vel dette ulovlig? Mao: blir man stoppet av politiet/vegvesnet og må på visning, så snakker vi vel bytte av panser før visningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bare å bytte panser ja, VIST de legger merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Skjedd noe nytt på denne fronten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Skjedd noe nytt på denne fronten da? Er rolig på denne fronten for tiden ja, jobba litt med en dør i går. Ellers har det blitt mye jobbing for Automote, så dette har blitt stående. Stresser ikke med denn, regner ikke med mange inntriserte kjøpere før til våren uansett. Det hadde jo vært greit med en kjøper nå også så har han fått bestemt farge osv. Så om noen vet om noen som vil ha seg cool E46 til våren så skrik ut !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 her er noen bilder av bilen i lakeringsfasen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Thanks for bilde inputt !! Det går sakte men sikkert fremover, plana er ferdig senest til 1 Mai. Mest trolig litt før slik at nye eier rekker lånke treffet på slutten av April. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå