R Andersen Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Speilene passet heller ikke inn. Må være cup-speil Spørs hvordan du ser på det. Det er slike speil som satt på den siste versjonen av Warsteienerbilene, men jeg er enig i att cup-speil er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Tjener tydeligvis bra som kjørelærer.. Er vel egne priser på import også for kjøreskoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Er det ikke mer effekt i warsteiner utgavene da..? Trodde hvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Tjener tydeligvis bra som kjørelærer.. Er vel egne priser på import også for kjøreskoler. Robert jobber nok vesentlig mer enn en gjennomsnittlig kjørelærer! Det er forøvrig ingen rabatt i avgiften på kjøreskolebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Tjener tydeligvis bra som kjørelærer.. Er vel egne priser på import også for kjøreskoler. Robert jobber nok vesentlig mer enn en gjennomsnittlig kjørelærer! Det er forøvrig ingen rabatt i avgiften på kjøreskolebiler. Er det ikke egne priser for engangsavgiften? Var ganske sikker på det, ble fortalt det også. Ser liksom ingen annen gunn til at det finnes nye E60, E92,X3 osv som kjøreskolebiler heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Tjener tydeligvis bra som kjørelærer.. Er vel egne priser på import også for kjøreskoler. Robert jobber nok vesentlig mer enn en gjennomsnittlig kjørelærer! Det er forøvrig ingen rabatt i avgiften på kjøreskolebiler. Er det ikke egne priser for engangsavgiften? Var ganske sikker på det, ble fortalt det også. Ser liksom ingen annen gunn til at det finnes nye E60, E92,X3 osv som kjøreskolebiler heller.. http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... ftsgrupper Når jeg tok førerkort (for 12 år sia) kjørte jeg VW Vento Diesel..! Tror kanskje jeg ville foretrukket å kjøre opp i (f.eks) en E36 325i om muligheten hadde vært tilstede.. Er vel kanskje det som er grunnen til at enkelte satser på litt mer "eksotiske" kjøreskolebiler i dag? I kampen om kundene/elevene er det nok ikke dumt å ha noe å lokke med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Når jeg tok førerkort (for 12 år sia) kjørte jeg VW Vento Diesel..! Tror kanskje jeg ville foretrukket å kjøre opp i (f.eks) en E36 325i om muligheten hadde vært tilstede.. Er vel kanskje det som er grunnen til at enkelte satser på litt mer "eksotiske" kjøreskolebiler i dag? I kampen om kundene/elevene er det nok ikke dumt å ha noe å lokke med... tror det nok er der det ligger. her i gjøvik så har vi en kjøreskole med bl.annet disse bilene: bmw e90 320 m/full m-tech plastikk bmw X3 Subaru wrx (sti?) Ford Focus RS nesten så man har lyst til å ta lappen en gang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 for all del, jeg likte bilen...den er drit fet... men er litt enig med de andre guttaboys her... ekke den feteste.... til det har vi MR VIK fra Skien Slenger meg på den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 disse bilene er råe dem. men synes det ikke er det råreste. mye råere med en orginal strøken å rå m3 etter min mening. og enig med FTE cup speil er tingen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 for all del, jeg likte bilen...den er drit fet... men er litt enig med de andre guttaboys her... ekke den feteste.... til det har vi MR VIK fra Skien Slenger meg på den du slenger meg på den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 En helt fin fin bil som vekker oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 værsting! skal ha meg slik en tenker jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Verken den peneste eller råeste. Men fin var den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 fet bil ja når norsk tipping ringer skal jeg kjøpe meg en sånn + en e46 m3 csl + en m6 cab +++++++ faen.. sikler ukontrollert her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Må innrømme att jeg har litt lyst til å lakke min M3 hvit med Warsteiner dekor, syns den dekoren der er sååå race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå