Gå til innhold

BMW's orginal forsterkere.


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer også på hva forskjellen på disse to orginal forsterkerne er. Den første er den som stod i min bil. Vet ikke om det virkelig er den som skal stå der orginalt, da forige eier virkelig har gjort mye rart på bilen. Den andre er en jeg plukka ut av et vrak. (den bilen hadde 10speaker systemet btw.)

DSC01883.jpg

DSC01882.jpg

Det forige eier har gjort er å fjerne mye av utstyret i bilen før han solgte den. Jeg har funnet ut at bilen egentlig skal ha 10speaker systemet, men dørpanelene var uten høgtone, altså kun en høytaler. Samme hos høytalerne på hattehylla. Der skulle det egentlig stå de her boksene med lavtone og høgtone i ett. Der stod det kun 2 enkle lavtone høytalere, som jeg lett kunne se ikke var orginal-montert. Videre har han fjernet kjørekomputeren og satt inn en analogklokke. Den var tjuvkoblet på sigarettenner.

Noe mer han har gjort vet jeg ikke enda, tiden vil vise :)

Men er det ikke sånn man kan gå til en BMW forhandler og få vite hvilket utstyr bilen egentlig er levert med? Hva trenger forhandler å vite eventuellt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke engang ann å skrive inn hele serienr hos realoem.com men takk for ideen :)

Andre som har peiling ?

Jeg sendte mail til BMW norge med spørsmål om orginal utstyrsliste på min forrige bil. Sendte med Ch.nr. og fikk svar neste dag. Send til info@bmw.no

Gå inn her http://bmwfans.info/original/ og tast inn de syv siste tallen i din bils VIN nummer. Da får du opp en oversikt over din bil.

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...