BimmerKing Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Har en kompis som har ett sett sånne liggende og jeg skulle finne prisen på dem, men de som produserte dem har tatt dem ut av sortimentet. Noen som vet hva noe sånt kan være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 de koster 169 kr stk. på biltema. Så særlig inntektsgivande er de ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Glemte å skrive at dette er til baklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Litt på siden BimmerKing... er du tilfreds med din E46 318d Touring med automatgear ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Litt på siden BimmerKing... er du tilfreds med din E46 318d Touring med automatgear ? Ja, faktisk. Jeg er MEGET positivt overrasket over hvor kvikk den egentlig er Angrer ikke ett sekund på valget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Ja, faktisk. Jeg er MEGET positivt overrasket over hvor kvikk den egentlig er Angrer ikke ett sekund på valget... Det er godt å høre... da er vi to om den holdningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Ja, faktisk. Jeg er MEGET positivt overrasket over hvor kvikk den egentlig er Angrer ikke ett sekund på valget... Det er godt å høre... da er vi to om den holdningen... Det er den beste bilen jeg har hatt iallefall.... Brutter'n har en E34 525tds med chip, og min drar like bra på lave turtall, men tds'n drar fra når vi snakker bunndrag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå