kimeide Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 hei hei folkens meg og damen min skal faktisk begynne på en småsmelt e34 i neste uke.... den er knust i fra framskjermene og fremover, men motor og alt er helt og starter og går den er helt orginal i utgangspunktet, men vi får se det litt ann hva som blir gjort med den... foreløpig så har vi disse planene: 8,5" & 10" X 18" felger rieger front skinn intreør stor stereo med pioneer front, rockford subber &forsterkere, kicker høytalere (mye forskjellige merker, men har alt liggende så greit å få brukt det opp... annlegget blir støpt inn i bilen så det vil bli seende orginalt ut... 60/40 senke sett hel lakkering i orginal farge (diamant svart tror jeg fargen var, husker ikke helt i farten) nye lykter rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 er åpen for forslag om hva jeg bør gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 humm.... det kan tenkes... noen som vet hva du får ut av det sånn ca..? vet ikke hva motoren heter men er 214 hk og 3,5 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 M30? Jeg ville iallefall kjøpt en ganske diskret front. Da e34 ikke kler styling med masse kurver og linjer. Ang lykter så ville jeg kjøpt sotete de-lykter foran og org med hvit blink bak. Iallefall ikke angeleyes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Har en forskjerm og panser liggende, diamantsvart. Går for gibortpris hvis du er interessert. Bygde om en diamantsvart 520 til 535 for noen årsiden. 535'n var sidekollidert på venstre side og 520'm komplett, så har en del e34 deler. M5 styling er pent på e34, eller kan man fort ødelegge linjene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 har kjøpt en bil til som skal hentes i helgen... har alle delene jeg trenger tror jeg... ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 får se hvilken front jeg vil ha på den... blir bare orginal på sidene og orginal hekk, får se hva som skjer i fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå