BMWtotti Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Så var det disse jævla lastebilsjåførene som tror de eier veien da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 hehe.. å det beste er at dette er en stock bil.. helt vanli standard fra fabrikk å går i vanli transport.. svingskiven sitter klar bakpå ferdig oppfettet.. vet vi diskuterte denne inne på bergli truckstop en gang og navnet som står i fronten er et transportfirma.. forøveri så er det lett og legge sladd på disse bilene om du tør og vet hvordan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 venta berre på at heile driten skulle velte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 he he kansje ikke Tokyodrift men big drift uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 hehe nice...ser for meg gubben ratter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Noen lastebilsjåfører som har noe peiling på det der? Forklare hvordan man gjøre det? ser liksom ikke like ut som å gjøre det med en liten baby bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Der ser du Fredrik (håper du leser dette ), stort og tungt kan være sportslig Dette er vel dette man kaller tourqe-drifting! Hehe, hadde aldri turt å sitte på der! Og det må jo bli noe voldsomt med ratting. Ikke akkurat "M-ratt" i desse doningene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Var faktisk en som la ut lastebilen sin foran meg i en rundkjøring nå i sommer. Kan si jeg ble satt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 hehe drift truck rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Stillig:) Ikke dårlig må jeg si drifter med en lastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Var faktisk en som la ut lastebilen sin foran meg i en rundkjøring nå i sommer. Kan si jeg ble satt ut... Da er det ikke noe vits å briefe med m3 eller hva enn man har lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Stillig:) Ikke dårlig må jeg si drifter med en lastebil Det skal ikke være noe problem å drifte med en lastebil/trekkvogn. Uten last har trekkvognene ofte 500hk og opp mot 3000Nm.. Det skal være nok for å rævkjøre mange personbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Uten last har trekkvognene ofte 500hk og opp mot 3000Nm.. Hva har de med last da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Uten last har trekkvognene ofte 500hk og opp mot 3000Nm.. Hva har de med last da? Hehe, ser at setningen ble feil. ...Trekkvognene har ofte 500hk og 3000Nm, og uten henger/last kan de fint rævkjøre (0-89km/t hvertfall) en vanlig personbil med brukbar effekt... Det ble mere riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå