KeRu (Joavg) Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Heisann! Jeg har nå en BMW e39, med radio og kassett Og lurer på om noen vet hvordan man kobler til en slik en: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1422 Hvor kobler jeg den til stereo og bilde? Går det ann å bruke den som avspiller for cd\mp3cd på denne kassett\radiospilleren som står orginalt i? TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Det eneste du kan gjøre med denne er å kjøpe deg et kassettadapter til stereoen din. Du får i det minste en mulighet til å spille CDer i bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Dette er da en baksetespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Tenkte å montere den ved stereo framme i bilen.. Hvordan kobler jeg hva? kassettadapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Huff... Dette blir vanskelig. Denne er basert som en plug and play enhet. Selg den og kjøp en som er ment for tilkobling i bil og bilens stereoanlegg. Tror ikke du taper på det. Ikke minst nå det gjelde irritasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Enig med jolly. Dette er en sak man kjøper for å unngå sure barn på langtur. Kassettadapter: http://www.movida.no/default.asp?pid=940901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Ok, kanskje jeg er enig Kjøper kassettadapter! TAKK! Men hvilken dvd\skjerm kan jeg kjøpe til min da? btw: kanskje jeg kjøper business cdspiller fra gsbildeler.. Da slipper jeg kassett i d hele tatt. Vil beholde intergrert stereo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hei. Hvis jeg har skjønt deg riktig så har du en E39 med orginal stereo med kass.spiller . Du har lyst på en cd spiller , og helst en dvd spiller som du kan se film på. Jeg er i mot det (men det er fordi det er meg) men kanskje det hadde vært lurt å bare "pelle" ut den gamle , for så å kjøpe en spiller der skjermen er integrert eller med mulighet for å kobli til den du har. En som støtter det du ev.ønsker å spille. (dvd-cd-mp3 osv). Denne http://www.elgiganten.no/PartDetail.asp ... 1;r:kelkoo foreks. Denne kan du bruke din eksisterende skjerm på. Da trenger du et adapter/panel til å sette inn der den orginale opprinnelig står. (det er dette jeg ikke liker.bytte org.med uorg.) Det peneste er jo å sette inn en orginal CD spiller fra koed.dk. Det er den rimeligste plassen å handle slike på.Men det løser jo ikke behovet/ønsket ditt. Om det er noe du lurer på , så bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Skal som sagt ha intergrert stereo, pga mye finere og cleanere.. Men ordne seg skal finne ut en måte å koble til skjerm og dvd pent og vakkert skal det være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 ok, hva da med en x1 r fra pioneer, der er allt, navi, og cd å film, så kan man da felle inn skjerm i nakke putene etter hvert, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 skal ikke ha det i nakkeputene, skal ha det foran ved\på dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 jeg har tatt ut luft kanalene i dashen, byggd om det og satt inn tv skjerm der, slik som folles ut , monterings branketter finnes passe rett i, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Noe ala dette skal jeg gjøre, det blir Carputer for min del da, men det går fint å bygge inn en skjerm uten touch også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... ?product=Dørpaneler_u/høyttalere&keywords=&pid=&name=&next=24&cart_id=9600171.1540 her er plassen for dørtrekk til bmw, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 men back to topic Ingen som vet hvor jeg koblet på den orginale spilleren når det gjelder dvdspiller\skjerm?? Skal ha den fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå