Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm.. min mening er at hvis man skal ha noe annet av plastik enn M-tech, så skal man ha dette :wink: Eneste styling av uorginal art som går ann syns nå jeg. Styggeste jeg ser er diverse monsterstyling med lexuslys og noen kromting her og der.

Fargen var kanskje litt over kanten men, vekker bra med oppsikt, jeg hadde hvertfall snudd meg :)

Jeg kunne vurdert noe sånt, i svart farge.

Skrevet

HUFF! Dessverre synes jeg de bilene ser helt for jævli ut. Det blir for voldsomt for meg. Men det er heldigvis bare min mening :wink:

Grattis med ny bil, uansett. Håper du får kjørt litt mer med taket nede før vintern slår til.

Skrevet

Gratulerer med ny bil :D

Hvis man først skal ha noe annet enn m-styling må det bli slik, så denne på rudskogen i juli og syntes den så veldig pen ut;) Liker denne bedre enn automote cab'en igrunn. Da jeg syntes at den blir altfor showbilpreget. dvs ubrukelig å kjøre med...Hva skal man med skjermer i dørene :lol: det er iallefall min mening....

Skrevet

hmm.. Syns jeg har sett den bilen før.. Møtte en prikk lik bil en gang ihvertfall. Syns den er kul. Du blir sikkert stemplet som oppmerksomhets syk av maaaange mennesker nå :lol:

Skrevet
er den rosa?

det røde nr. skiltet matchet ikke.

Hadde ikke vært mitt bilvalg, men for all del bilen ser jo gjennomført ut!

som tidligere nevnt-håper dere liker oppmerksomet :D

Har fått på riktige skilter nå =0)

Skrevet
hmm.. Syns jeg har sett den bilen før.. Møtte en prikk lik bil en gang ihvertfall. Syns den er kul. Du blir sikkert stemplet som oppmerksomhets syk av maaaange mennesker nå :lol:

Er nok store muligheter for at du har sett den før, den gikk i oslo før vi kjøpte den =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...