wicky124 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 denne rosa var det masse kurdere som kjørte rundt i...sleit heftig på national med å lukke igjen den ene døra..morsomt når de hadde taket nede og døra oppe på ene siden og det regna...hehe...taket fikk de jo lukka igjen, men verre med døra gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Minus for emblemfritt panser Regner med du spøker Jepp, *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Synnes denne bilen var tøff jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Sikkert fint som showbil, men jeg kan ikke engang forestille meg hvor flaut det ville vært å kjørt rundt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Sikkert fint som showbil, men jeg kan ikke engang forestille meg hvor flaut det ville vært å kjørt rundt med den Jeg regner med du husker hvaslags farge E36 cab jeg kom i, når jeg skulle besiktige E12n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hadde jeg sett denne bilen i gata, hadde jeg snudd meg... VEKK fra den! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 denne rosa var det masse kurdere som kjørte rundt i..... Det sa vel egentlig det meste, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Sikkert fint som showbil, men jeg kan ikke engang forestille meg hvor flaut det ville vært å kjørt rundt med den Jeg regner med du husker hvaslags farge E36 cab jeg kom i, når jeg skulle besiktige E12n Det var det første jeg tenkte på når jeg så bildene av den bilen her faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Nintendobil, plastikkcruiser, wannabe E46... Nei nå var jeg litt slem, sikkert morro for dem som liker sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 noen er ærlige, og noen er definitivt sjalue. Hallo, for dere osm kjører orginal 316, gled dere på andres vegne. Ingen tvil om at eierene liker bil som er blikkfang. Fargen er selvsakt spesiell, men bilen er tydeligvis bygd for oppmerksomhet, og da er slik farge helt mitt i blinken. Selv liker jeg e46 veldig godt, men liker 36 hekken bedre enn e46. Skulle egentlig har en fra tyskland med slik ombygd front, men ble solgt før jeg rakk det. Lambodører er litt oppbrukt syns jeg, men på en sånn spesiell bil bare MÅ det på Gratulerer med en dritkul bil! håper jeg får sett denne på noen treff, når jeg kommer i min ikke fult så fete cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå