Gå til innhold

vraka polsk e30 (bilder)


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Noen polakker som var på jobb i bygda her, var litt uheldige og krasja sin bensin/gassdrevne e30, 2 dørs facelift, av type svart med ekte shadowline! Masse greie deler, begge dørene er heile men ingenting annet på karosseriet er helt!! delskinn dørtrekk, og ett jævli strøkent dashbord og instrument som det stod 199.000km på!

Polakkene ville ha motor, girkasse. så resten skulle bare gis vekk!

Men hvordan er det da med å bli kvitt ett utenlandsk karosseri? uten å grave det ned eller andre påfunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det da med å bli kvitt ett utenlandsk karosseri? uten å grave det ned eller andre påfunn...

jeg har et svensk vrak stående. snakka med biltilsynet å di sa d var opp til ver enkelt huggeri å ta imot utenlandske biler.

dro til den lokale huggern å spurte å han sa så lenge han slapp no jobb med vraket så var d bare å komme med det. måtte tømme bilen for bensin/ olje og ta av dekk fra felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, får ta en telefon til nærmeste huggeri her da.. olje blir jo ikke noe problem, så lenge polakkene ville ha motor og gir, og diffen tar jo selvsagt jeg selv :lol:

og bensintanken kan jo være greit å ha, og det blir nok solgt masse deler av denne vil jeg nok tro..

Men, det jeg lurer på, passer dører, dørtrekk,front/bakvindu,dashbord,taktrekk,soltak og lister rundt vinduer og dører fra facelift over på en pre-facelift?

For denne bilen er en facelift, men den bilen alt skal over på er en pre-facelift fra 87.

er stort sett bare disse tingene jeg skal bruke..

Det som hovedsakelig er defekt/ødelagt etter en kjapp titt på bilen er følgende:

-begge framskjermer

-høyre frontlykt

-front/bakfanger

-begge bakskjermer

-tak

-panser og bagasjelokk

-høyrebærearm bak

-høyre bakdemper

-høyre stikkaksling

-styrestaget

-bærebro foran

-alt i front er knust utenom venstre frontlykt som er linselys

-venstre baklykt har festene knekkt på, og blinklysglasset knust

Bilen er ellers fri for rust, litt angrepet på typiske jekk-punkter på kanal!

selve buen på hhøyre baskjerm er nok brukbare\ for dem sokm vil komme og skjære ut den! fri for rust også!

dette er jo også en ombygd à-la 4sylindret gass/bensindreven bil, er uskikker på størrelse, men muligens en 318is, fikk ikke åpnet panseret da en stropp lå tvers over panseret... så det ligger en diger tank i bagasjerommet som jeg er usikker på å få med.

Hadde jeg visst hvordan å legge ut slike store bilder, så skulle dere gjerne fått sett, men klarer det ikke.. mange som har prøvd å forklare, men får bare til sånn bittesmå bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må det være en 318is, dem har enda ikke skrudd utav motoren, så jeg har ikke fått bilen hjem enda, har litt lyst å beholde motor selv, og sette den i min 85 modell 318i, er det bare plug and play med tanke på elektrisk og motorfester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...