Kobar Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Noen polakker som var på jobb i bygda her, var litt uheldige og krasja sin bensin/gassdrevne e30, 2 dørs facelift, av type svart med ekte shadowline! Masse greie deler, begge dørene er heile men ingenting annet på karosseriet er helt!! delskinn dørtrekk, og ett jævli strøkent dashbord og instrument som det stod 199.000km på! Polakkene ville ha motor, girkasse. så resten skulle bare gis vekk! Men hvordan er det da med å bli kvitt ett utenlandsk karosseri? uten å grave det ned eller andre påfunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 du selger det eller gir det vekk til stål mottak. eller kapper det opp i småbitet og hiver det i containere på bygden... tilgang på båt? senk det, kapp ut rammenr først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 kan jeg få kjøpt\fått spedometerenviss det er turteller på det??? trenger det veldig pga. mitt har tatt kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Men hvordan er det da med å bli kvitt ett utenlandsk karosseri? uten å grave det ned eller andre påfunn... jeg har et svensk vrak stående. snakka med biltilsynet å di sa d var opp til ver enkelt huggeri å ta imot utenlandske biler. dro til den lokale huggern å spurte å han sa så lenge han slapp no jobb med vraket så var d bare å komme med det. måtte tømme bilen for bensin/ olje og ta av dekk fra felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 okei, får ta en telefon til nærmeste huggeri her da.. olje blir jo ikke noe problem, så lenge polakkene ville ha motor og gir, og diffen tar jo selvsagt jeg selv og bensintanken kan jo være greit å ha, og det blir nok solgt masse deler av denne vil jeg nok tro.. Men, det jeg lurer på, passer dører, dørtrekk,front/bakvindu,dashbord,taktrekk,soltak og lister rundt vinduer og dører fra facelift over på en pre-facelift? For denne bilen er en facelift, men den bilen alt skal over på er en pre-facelift fra 87. er stort sett bare disse tingene jeg skal bruke.. Det som hovedsakelig er defekt/ødelagt etter en kjapp titt på bilen er følgende: -begge framskjermer -høyre frontlykt -front/bakfanger -begge bakskjermer -tak -panser og bagasjelokk -høyrebærearm bak -høyre bakdemper -høyre stikkaksling -styrestaget -bærebro foran -alt i front er knust utenom venstre frontlykt som er linselys -venstre baklykt har festene knekkt på, og blinklysglasset knust Bilen er ellers fri for rust, litt angrepet på typiske jekk-punkter på kanal! selve buen på hhøyre baskjerm er nok brukbare\ for dem sokm vil komme og skjære ut den! fri for rust også! dette er jo også en ombygd à-la 4sylindret gass/bensindreven bil, er uskikker på størrelse, men muligens en 318is, fikk ikke åpnet panseret da en stropp lå tvers over panseret... så det ligger en diger tank i bagasjerommet som jeg er usikker på å få med. Hadde jeg visst hvordan å legge ut slike store bilder, så skulle dere gjerne fått sett, men klarer det ikke.. mange som har prøvd å forklare, men får bare til sånn bittesmå bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Photobucket.com. Last opp bildene. Kopier den nederste av de 3 linkene under bildet du har lastet opp. Lim linken inn i innlegget, og vips...du har store bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Da fikk jeg til å laste opp store bilder! Måtte jo registrere meg... hehe Dette er bilen som pusses opp: og her ett par bilder av vraket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 noen som ser hvilken modell det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Hvis det er firer i den originalt, vil jeg tro det er en 318is. Siden den har skiver bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Trodde det kun var 320is, 323i, 325i og M3 som hadde skiver bak av E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Trodde det kun var 320is, 323i, 325i og M3 som hadde skiver bak av E30 GSbildeler selger ivertfall skiver, calipere, klosser etc til 318is. 318 touring har også skiver bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 I helvete for en vraka E30. 318is har skiver bak, facelift, så modellen på bilen må være 1988 eller nyere. 318is kom ikke som prefacelift 323, 325 har skiver bak prefacelift/facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 316, 318 og 320 E30 sedan har ivertfall tromler bak, jaffal dei eg har skrudd på. Bilen kan leveres på godkjent vrakplass, men du får ingen vrakpant på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 hvordan klarte de detta da?? parkerte mellom to lastebiler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 da må det være en 318is, dem har enda ikke skrudd utav motoren, så jeg har ikke fått bilen hjem enda, har litt lyst å beholde motor selv, og sette den i min 85 modell 318i, er det bare plug and play med tanke på elektrisk og motorfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå