SSM Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Som topic sier.. Har prøvd nå i 10-15 min, men uten hell... (Nei, jeg er ikke dum og jeg eier teknisk innsikt.) Ref: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13262.gif Nr. 5 og 6 på bildet.
Haug530D Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 utifra bildet så skulle en tro at de skulle være sånn som det er vist.
GL1 Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Du skal ha klips bare på den ene siden av luftinntaket og hvordan klipsen skal sitte skjønner du... Lykke til
SSM Skrevet September 12, 2007 Forfatter Skrevet September 12, 2007 Jeg vet det, to stk på ene siden. Du setter den jo inn med ene sida først. Men jeg får ikke de klipsa til å passe, hvordan skal de taggene stå?? De må ha en missjon? Kan ingen bare ta et bilde av hvordan det ser ut så får jeg det til med en gang, som sakt i bjynnelsen så er jeg ikke helt evneveik. Har bygd en hel bil for å si det sånn....med datasprut. Har forresten ikke hatt tid til å prøve mer, men jeg prøvde alle veiene jeg kom på. Må det brukes skrujern for å få på plass klipsa for eksempel?
SSM Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Er det INGEN so skrur selv her eller!!??
-Anders- Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 hvis du prøver i 10-15 min til så klarer du å få i et klips! du har jo tross alt bygd en bil
SSM Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Tror jeg fikk dem på plass nå, men de sitter jo ikk som støpt da....Kan liksom ta neven inni inntaket og ta dem ut uten å ta så veldig mye i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå