Gå til innhold

Interesse for fototreff i Østfold/Oslo området?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje dette blir litt feil, men prøver for oss fotografer/hobbyfotografer!

Hei. Har lyst til å arrangsjere et fototreff, i løpet av året.

Trenger da forslag om tid, sted, og evt. biler som da kommer.

Forslag kan skrives i tråden, eller sendes på PM. Best å skrive i tråden, så alle kan diskutere og evt. si om de kan eller ikke.

Det eneste som blir litt dumt for meg, er at jeg trenger evt. noen å sitte på med fra moss, eller om jeg tar toget et eller annet sted, og blir hentet der. Vis noen har mulighet, ta kontakt på PM. Dette trengs ikke før etter dato og sted er satt!

Så, vis noen har noen brae forslag, skriv i vei, legg gjerne bilder ut av locations osv. Får vi feks. fiksa et gocart anlegg eller lignende, hadde dette vært knall!

Og, vis det blir noe av, syns jeg vi kunne slengt med at det er åpent for andre kjøretøy, slikt som MC osv. til en viss grad selfølgelig!

Mvh. Steffen Guldager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut. Håper å få kjøpt meg kamera før vinterdekkene kommer på, og i såfall er det meget mulig jeg blir med:) Nå har jeg kun kompaktkamera, og med det er man turist, ikke fotograf;)

Noen dyktige av dere som opptrer som fotografer for flere eller skal alle ta sine bilder på felles sted? Kan jo bli et hyggelig og lite minitreff dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være artig det. Blir jo et minitreff om nok folk stiller :)

Bare finne en fet location, og la folk ta bilder. Så sammenligne bilder på i en bildetråd her og sjekke hvem som har fått til det feteste bildet.

Må jo være før vinterdekka kommer på da, og en dag/kveld med pent vær, om det ikke er av type parkeringshus-shoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ha et "vanlig" treff med rene biler, og litt strategisk parkering. :)

Jepp. Men dette blir i såfall et litt mere streetmeet aktig, har lagt ut dette på bilforumet.net, gatebil osv. Satser på et litt mere bredt oppmøte en kun BMW. Så det blir vel litt plastikk biler. Men får sette ned en dato, tid og sted. blir lettere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men dette blir i såfall et litt mere streetmeet aktig, har lagt ut dette på bilforumet.net, gatebil osv. Satser på et litt mere bredt oppmøte en kun BMW. Så det blir vel litt plastikk biler. Men får sette ned en dato, tid og sted. blir lettere da..

Da kan du vel like godt dra på et street meet og ta bilder der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...