SteffenM2 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Kanskje dette blir litt feil, men prøver for oss fotografer/hobbyfotografer! Hei. Har lyst til å arrangsjere et fototreff, i løpet av året. Trenger da forslag om tid, sted, og evt. biler som da kommer. Forslag kan skrives i tråden, eller sendes på PM. Best å skrive i tråden, så alle kan diskutere og evt. si om de kan eller ikke. Det eneste som blir litt dumt for meg, er at jeg trenger evt. noen å sitte på med fra moss, eller om jeg tar toget et eller annet sted, og blir hentet der. Vis noen har mulighet, ta kontakt på PM. Dette trengs ikke før etter dato og sted er satt! Så, vis noen har noen brae forslag, skriv i vei, legg gjerne bilder ut av locations osv. Får vi feks. fiksa et gocart anlegg eller lignende, hadde dette vært knall! Og, vis det blir noe av, syns jeg vi kunne slengt med at det er åpent for andre kjøretøy, slikt som MC osv. til en viss grad selfølgelig! Mvh. Steffen Guldager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 fett nok! jeg stiller gjerne opp på en shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 høres spennende ut. jeg stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hadde vært gøy Jeg kan være sjåfør jeg....hvis det blir ut i oktober en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Dette høres spennende ut. Håper å få kjøpt meg kamera før vinterdekkene kommer på, og i såfall er det meget mulig jeg blir med:) Nå har jeg kun kompaktkamera, og med det er man turist, ikke fotograf;) Noen dyktige av dere som opptrer som fotografer for flere eller skal alle ta sine bilder på felles sted? Kan jo bli et hyggelig og lite minitreff dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Blir å møtes et sted hvor det er litt bra location, og la fotografer jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Kan jo være artig det. Blir jo et minitreff om nok folk stiller Bare finne en fet location, og la folk ta bilder. Så sammenligne bilder på i en bildetråd her og sjekke hvem som har fått til det feteste bildet. Må jo være før vinterdekka kommer på da, og en dag/kveld med pent vær, om det ikke er av type parkeringshus-shoot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Er bare å ha et "vanlig" treff med rene biler, og litt strategisk parkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Er bare å ha et "vanlig" treff med rene biler, og litt strategisk parkering. Jepp. Men dette blir i såfall et litt mere streetmeet aktig, har lagt ut dette på bilforumet.net, gatebil osv. Satser på et litt mere bredt oppmøte en kun BMW. Så det blir vel litt plastikk biler. Men får sette ned en dato, tid og sted. blir lettere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Prøv å få til noe i Oslo, så skal jeg ivertfall stille opp med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Jepp. Men dette blir i såfall et litt mere streetmeet aktig, har lagt ut dette på bilforumet.net, gatebil osv. Satser på et litt mere bredt oppmøte en kun BMW. Så det blir vel litt plastikk biler. Men får sette ned en dato, tid og sted. blir lettere da.. Da kan du vel like godt dra på et street meet og ta bilder der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Da kan du vel like godt dra på et street meet og ta bilder der? Word. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Er snakk om litt mere organisert fototreff, der akkurat foto er i fokusen. Blir snakk om at fotografene har kontroll over hvor biler skal stå osv osv.. Streetmeet blir fort kjedelig, da alle bilene står på et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Men et treff kun for bimmers da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Men et treff kun for bimmers da eller? Kan godt ha det også. Prøver å få til noe med mange biler, mere et generelt fototreff. Men vi har jo mange flinke fotografer her inne, kanskje bare bimmers skulle hatt et egent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå