Gå til innhold

Konrtsluttning = kjipt *Fikset*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei idag så klarte jeg å kortslutte den ene lykta bak , ja lol det begynte å brenne OMG!

uansett så sluttet EL vinduene og takluka å funke! det er lys i knappene sikringene er i takt osv!

sitter det noen releer en plass eller?

motorene funker da vinduene går opp å ned når jeg åpner dørene

mvh kim*!

tips tas med stor takk

Skrevet

kan jo være brente ledninger også det. Men du kan jo måle mellom ledningene til takluke/el vinduer om det er kontakt mellom de da.

Skrevet

jeg tenker så lenge det er lys i bryteren så er det ikke brudd ? men du sier noe der kan jo måle!

me regner med dette er relestyrt + har dette noe i det heletatt med baklyktene å gjøre? :P

Skrevet

Har du skjekket alle sikringene eller? Sikringen skal være det svakeste punktet i en krets så teoretisk skal den ryke først.

Nå er det vel ikke alltid at teori og praksis stemmer, men man vet ja aldri :D

Skrevet
jeg tenker så lenge det er lys i bryteren så er det ikke brudd ? men du sier noe der kan jo måle!

me regner med dette er relestyrt + har dette noe i det heletatt med baklyktene å gjøre? :P

joda, men er det strøm fra bryter å videre da?

Skrevet

skal måle når jeg kommer hjem men sitter det noen sikringer andre plasser en i motorrommet? + er det ingen reeler som styrer dette? bremselysene har også tatt kvelden forresten!

Skrevet

Fikset! etter en lang dag i sola funket alt igjen! har mine teorier om at det kan være vann som er skylda! siden jeg tok en skilleig vask på bilen! utvendig , og i motorrom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...