Dirty Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hei idag så klarte jeg å kortslutte den ene lykta bak , ja lol det begynte å brenne OMG! uansett så sluttet EL vinduene og takluka å funke! det er lys i knappene sikringene er i takt osv! sitter det noen releer en plass eller? motorene funker da vinduene går opp å ned når jeg åpner dørene mvh kim*! tips tas med stor takk
Haug530D Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 kan jo være brente ledninger også det. Men du kan jo måle mellom ledningene til takluke/el vinduer om det er kontakt mellom de da.
Dirty Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 jeg tenker så lenge det er lys i bryteren så er det ikke brudd ? men du sier noe der kan jo måle! me regner med dette er relestyrt + har dette noe i det heletatt med baklyktene å gjøre?
BMWtotti Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Har du skjekket alle sikringene eller? Sikringen skal være det svakeste punktet i en krets så teoretisk skal den ryke først. Nå er det vel ikke alltid at teori og praksis stemmer, men man vet ja aldri
Haug530D Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 jeg tenker så lenge det er lys i bryteren så er det ikke brudd ? men du sier noe der kan jo måle! me regner med dette er relestyrt + har dette noe i det heletatt med baklyktene å gjøre? joda, men er det strøm fra bryter å videre da?
Dirty Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 skal måle når jeg kommer hjem men sitter det noen sikringer andre plasser en i motorrommet? + er det ingen reeler som styrer dette? bremselysene har også tatt kvelden forresten!
Dirty Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 Fikset! etter en lang dag i sola funket alt igjen! har mine teorier om at det kan være vann som er skylda! siden jeg tok en skilleig vask på bilen! utvendig , og i motorrom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå