TOREBMW Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 legger ut noen få bilder her.har mye mere som kommer senere(tips om hva folket synes kan bli bedre på bildene tas imot med stor takk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 jeg vil hvertfall se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Kan igrunn melde meg på her... Greit hvis jeg legger ut noen i denne tråden selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 bare å legge ut mer tore. Når det gjelder teknikk vil jeg tipse om å panorere med bilen. at du titter inn i søkeren å følger bilen mens du fyrer av en serie med bilder. Legg deg gjerne på en lengre lukker også, muligens 1/80. da vil du "blurre" bakgrunnen mer å vil få mer fart i bilde. Dette med lukker etc må du føle deg fram til hver gang, men å panorere er "viktig" på banebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Ser gøy ut, mer bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Kan igrunn melde meg på her... Greit hvis jeg legger ut noen i denne tråden selv? ja så klart..pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jasså, fått deg speilrefleks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Jasså, fått deg speilrefleks? jepp og er veldig fersk dette er første gangen jeg bruker dette.så har ikke lært meg medlukketider osv. bare og øve og øve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Jasså, fått deg speilrefleks? jepp og er veldig fersk dette er første gangen jeg bruker dette.så har ikke lært meg medlukketider osv. bare og øve og øve Hehe, er fortsatt på samme stadie selv gitt.. Men men, det kommer seg! satser på nytt objektiv og litt sånt til neste sessong, så da blir det vel noen litt bedre bilder. Hvordan kamera har du kjøpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 her er noen flere bilder.jeg bruker et olympus d-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Fine bilder,den blå/gule Z3 der den var veldig bra lyd i forresten Var der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Fine bilder,den blå/gule Z3 der den var veldig bra lyd i forresten Var der selv takk..men deler så absolut ikke meninga om lyden i den z3`en for den synes jeg var rett og slett uberfæl..usj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Ja den var litt i det høyeste laget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Litt vanskelig og bestemme seg for lyden? Har ikke noen bilder av andre biler? og ikke bare BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 selng ut no volvo a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå