Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm :)

Nå har jeg prøvd å få på felgene uten spacere, med litt fusk :) men ser ut som at det kan bli litt sårt :/, så lurer på om noen vet av en plass der de selger spacere til en gunstig penge :)

Skulle egentli ha hatt noen i 8mm men ser ut som de selger bare 5 og 10 der jeg har sett, men er det noen som vet av en side så si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke så enkelt å finne en lakerer som har tid til å lakere i disse tider fant jeg ut, så nå må jeg vente litt over en uke til lakering, men da får man benytte tiden til noe anet kreativt :)

Så nå blir det å fjerne siste del av rust sette inn interiøret og bygge anlegget så alt er klart til etter lakering :)

Fikk foresten dreid ned 15mm spacerne mine til 8mm og slipt av litt av calipperen sån att jeg fikk på hjula så nå er jo iallefall hjula på :)

Blei mye finere med 8mm spacere enn 15mm for nå går ikke framhjula lengre ut en bakhjula :P

Men må sikkert skaffe meg noen nye spacere for måtte dreie vekk sentereringen til felgen får å få de gamle spacerne ned til 8mm, så er det noen som vet om en plass der de selger 8mm spacer med senterering til hjulnav og felg?

Ser de har noen på Koed har noen noe erfaring med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er helt konge. Leverer alt de sier, og har enda ikke hørt om en som er missfornøyd.

De har akkurat åpnet "butikk" i norge, så da slipper du tollen, og moms tror jeg det var.

www.koed.no

Hehe, ja kom litt feil ut det der, vet att koed er bra å handle med, har brukt 30k der på div deler, men var mere hvordan de spacerne var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Dachen inne igjen :)

Blei endel bedre nå etter att jeg fikk fjernet det gamle dachbordet som var sprukket og ryddet opp i ledningene som forje eier har greid å floke heilt bort når han satte inn defa-alarm\sentrallås som ikke fungerer :)

Så begynner jeg med bagasjeromet i morgen for å gjøre det klart til anlegg bygging :)

Skal fjerne resten av rusten på onsdag sån at jeg kan sette inn interiøret igjen, og lakere til helga :)

Planen er å være ferdig til September treffet på rudskogen :)

Skal prøve å ta noen bilder av nymontert dach i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...