Endre87 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Dette blir utrolig bra. De felgene der er bare så deilige! hehe, jo takk
Endre87 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Da har jeg tatt noen bilder, dårlige bilder vel å merke Ratt kjøpes m-tech 1 eller 2 Bilen kjøres til lakerer i mårra
Endre87 Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Alt skal da vere utgjort nå gjekk eine bak caliperen til helvette :/ så da kommer jeg meg ikke til lakerern :S Men har bestilt nye nå så da får man jo bare smøre seg med tolmod, men skal vere ferdig til rudskogen hehe Blir så jeg bytter alle bremserører osv bak med det samme
Endre87 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Da er delene bestilt Blir full ovehaling av bremsesystemet nå, så bestilte: - Varmesjold rundt om - Calipere bak - Bremseklosser rundt om - Bremse rører og slanger rundt om - Nipler for lufting - Og div andet småting Har foresten byttet skiver rundt om for noen måneder siden
Endre87 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Venter fortsatt på bremsedeler, håper jeg får de til i mårra. Men i mellomtiden har jeg begynt med litt stereo, har skaffa en kasse fra ett Xelent sett, som selfølgelig har tatt kvelden Men kassen er perfekt for subbene mine, og har seperat reflexrør til hver sub. Skal sikkert kjøpe forsterkeren han hadde også som er ganske bra til å starte med http://www.xelent.no/elementvisning.php?PID=94 Så blir det vel handlet en 4kanaler Dynabel forsterker snart. Skal prøve å legge opp noen bilder iløpet av kvelden.
ingard Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Deilig. Liker planene dine Følger spent med. Btw, skaler bildene litt før du laster dem opp. Eller få imageshack.us eller photobucket.com eller bimmers sin opplastingstjeneste til å skalere dem. 2.5mb pr bilde er litt kjipt for folk med middels nettlinje
Endre87 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Deilig. Liker planene dine Følger spent med.Btw, skaler bildene litt før du laster dem opp. Eller få imageshack.us eller photobucket.com eller bimmers sin opplastingstjeneste til å skalere dem. 2.5mb pr bilde er litt kjipt for folk med middels nettlinje Da er iallefall bildene skalert ned endel så håper det går litt fortere nå
Endre87 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Da har jeg hentet kassen og montert subbene mine For å si det sånn, kassen var som laget for E30 og testet det i en kompiss sin volvo og subbene spiller perfekt i kassen Her er iallefall noen bilder: Som jeg sa passet noe perfekt Må beklage for dårlige bilder, men kameraet jeg har er ikke mye å skryte av
Endre87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Da fikk jeg endelig Bremsedelene så blir vel skruing i helga Fikk også svar fra lakerern i dag, og han hadde selfølgelig ikke tid til å lakere før Onsdag neste uke så blir noe travelt framover ser jeg Men man får bare jobbe videre på det som er igjen av interiør osv.
anders87 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Begynner og dra seg til nå Ser mørkt ut for Rudskogen kanskje men? :S
Endre87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Begynner og dra seg til nå Ser mørkt ut for Rudskogen kanskje men? :S Ja, begynner å bli ferdig nå ja, men å bli ferdig til Rudskogen ser mørt ut ja er tydelig vis mange som skal ha bilen lakkert for tia Men får da iallefall bilen ferdig til neste helg tipper jeg. Blir vel montert interiør og anlegg i helga tenker jeg, så da er det jo bare lakk det står i, og soting selfølgelig, har kjøpt inn 35% sort film nå så får se hvordan det blir
anders87 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Men det er knall! Blir vel snart godt og snart få kjøre bilen og tenker jeg Blir bra med soting..! Skal ta framrutene og ve?
Endre87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Men det er knall! Blir vel snart godt og snart få kjøre bilen og tenker jeg Blir bra med soting..! Skal ta framrutene og ve? Soter helt fram ja, skal ikke ha noe jalla soting så får bare onkel poleti si det han vil
anders87 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Hehe, det er bra Worst case scenario er jo at du må rive av sotingen på stedet. Men hei, da det er jo bare og legge på ny film
Endre87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Hehe, det er bra Worst case scenario er jo at du må rive av sotingen på stedet. Men hei, da det er jo bare og legge på ny film Stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå